Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Reiser til London med en 7 mnd gammel baby. Må jeg ha med babymat herifra? Eller har de bra utvalg der også? Anonymous poster hash: 4b9dd...fb4
strikkedia Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Med tanken på alle menneskene som bor i London, antar jeg at dem har mat for spedbarn der ja..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Reiser til London med en 7 mnd gammel baby. Må jeg ha med babymat herifra? Eller har de bra utvalg der også? Anonymous poster hash: 4b9dd...fb4 Det er London det er snakk om, ikke Kongo. De har nok bedre utvalg enn her Anonymous poster hash: 9034d...fb3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Hehe.. du har tydeligvis aldri vært i London når du må spørre slik. Det er ikke et uland, de har mye bedre utvalg av mat og ikke minst babymat enn hjemme i Norge!! Anonymous poster hash: 97c14...acd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Ok det jeg egentlig mente var at har de samme tingene som her? Sønnen minliker ikke nye smaker😝 Anonymous poster hash: 4b9dd...fb4
Mamma&skatt Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Da tar du med, tenk hvor ødelagt turen blir hvis minien bare hyler og ikke vil spise. Bare husk å pakke det i egen pose, de vil se på det i sikkerhetskontrollen. Fikk kjeft for at vi hadde litt i sekken og litt i egen pose.. god tur :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 De har barnemat, men barnematen i resten av Europa er ikke like sunn som den vi har i Norge, feks er den tilsatt mer salt og sukker og "fyllmasse" for å holde prisen nede. Nestle har selv uttalt dette. Er sønnen din kresen tar du med mat.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Da tar du med, tenk hvor ødelagt turen blir hvis minien bare hyler og ikke vil spise. Bare husk å pakke det i egen pose, de vil se på det i sikkerhetskontrollen. Fikk kjeft for at vi hadde litt i sekken og litt i egen pose.. god tur :-) Tusen takk for tips 😊 Anonymous poster hash: 4b9dd...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå