Gå til innhold

Baby/barnemat i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til London med en 7 mnd gammel baby. Må jeg ha med babymat herifra? Eller har de bra utvalg der også?

Anonymous poster hash: 4b9dd...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanken på alle menneskene som bor i London, antar jeg at dem har mat for spedbarn der ja.. :laugh:

Skrevet

Reiser til London med en 7 mnd gammel baby. Må jeg ha med babymat herifra? Eller har de bra utvalg der også?

Det er London det er snakk om, ikke Kongo. De har nok bedre utvalg enn her

Anonymous poster hash: 9034d...fb3

Skrevet

Hehe.. du har tydeligvis aldri vært i London når du må spørre slik. Det er ikke et uland, de har mye bedre utvalg av mat og ikke minst babymat enn hjemme i Norge!!

Anonymous poster hash: 97c14...acd
Skrevet

Ok det jeg egentlig mente var at har de samme tingene som her? Sønnen minliker ikke nye smaker😝

Skrevet

Da tar du med, tenk hvor ødelagt turen blir hvis minien bare hyler og ikke vil spise. Bare husk å pakke det i egen pose, de vil se på det i sikkerhetskontrollen. Fikk kjeft for at vi hadde litt i sekken og litt i egen pose.. god tur :-)

Skrevet

De har barnemat, men barnematen i resten av Europa er ikke like sunn som den vi har i Norge, feks er den tilsatt mer salt og sukker og "fyllmasse" for å holde prisen nede. Nestle har selv uttalt dette. Er sønnen din kresen tar du med mat. 

Skrevet

Da tar du med, tenk hvor ødelagt turen blir hvis minien bare hyler og ikke vil spise. Bare husk å pakke det i egen pose, de vil se på det i sikkerhetskontrollen. Fikk kjeft for at vi hadde litt i sekken og litt i egen pose.. god tur :-)

Tusen takk for tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...