Gå til innhold

Er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og aner ikke hvor langt på vei jeg er.

Har ekstremt uregelmessig mens og eggløsning. Måler ikke tempen så vet ikke når jeg hadde EL. Jeg kan altså være i alt fra uke 4 til 7. Siden jeg først ble positiv på test forrige tirsdag vil jeg tro jeg er nærmere uke 4 enn 7.

MÅ jeg ta ultralyd for å finne ut hvor langt jeg er på vei?

Jeg tenker liksom på undersøkelser jeg skal gjennom og de vil jo spørre hvor langt jeg er på vei. Virker jeg dum når jeg ikke vet det?

Jeg kan ikke si eksakt når siste mens var da jeg blør av og på i to uker før den liksom starter skikkelig.

Er dette en normal problemstilling?

Anonymous poster hash: a4ddf...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er mulig, er bare til å si det som det er på kontrollen, at du har uregelmessig mens, og at du ikke er sikker på når du hadde den sist :) Jeg hadde det på samme måte, ble tatt ultralyd og de fant ut at jeg var 7-8 uker på vei..

Anonymous poster hash: 55465...648
Skrevet

For de som ikke har stålkontroll på el og mens, så er dette helt normalt. Jeg ble henvist av fastlegen til tidlig UL siden jeg overhodet ikke hadde peiling på hvor langt jeg var på vei.

Anonymous poster hash: 998c0...632

Skrevet

Burde kanskje bestille time nesen gang så jeg får fastslått hvor langt på vei jeg er.

Disse digitale testene som viser antall uker, hvor nøyaktige er de?

Skrevet

Burde kanskje bestille time nesen gang så jeg får fastslått hvor langt på vei jeg er.

Disse digitale testene som viser antall uker, hvor nøyaktige er de?

disse er utrolig teite... reklamen sier "like nøyaktig som ultralyd" men den har bare 3 svar alternativer. .. 1-2 uker. 2-3 uker og 3+ uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...