Gå til innhold

Forslag til middag til 3 voksne og 4 barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er 3,5,6 og 8 år.

Noe lettvint og godt. Er besøk så må være litt mer enn bare fiskekaker;-)

Anonymous poster hash: c2369...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasagne, salat og baguetter.

Anonymous poster hash: e7d0d...ee3
Skrevet

Taco, pizza, gryteretter, kylling og pommes frites (og salat)... Det er jo uendelig med muligheter her egentlig. Lager mat til 2 voksne og 4 barn hver dag, og vi har jo all type middag som alle andre har ;)

Anonymous poster hash: fb720...ac8
Skrevet

Helstekt ørret i folie med poteter, grønnsaker og rømmesaus.

Anonymous poster hash: 987d6...7ff
Skrevet

Taco, pizza, gryteretter, kylling og pommes frites (og salat)... Det er jo uendelig med muligheter her egentlig. Lager mat til 2 voksne og 4 barn hver dag, og vi har jo all type middag som alle andre har ;)

Ja, mulighetene er mange, og det er de til ellers også selv om vi er færre:-) Det er verken antallet eller utvalget som gjør at jeg spør; derimot er jeg tom for ideer;-)

Skrevet

Ja, mulighetene er mange, og det er de til ellers også selv om vi er færre:-) Det er verken antallet eller utvalget som gjør at jeg spør; derimot er jeg tom for ideer;-)

Pizzasnurrer er alltid en slager blant barn her. Lag med grov bunn, skinke, mais og hjemmelaget saus så blir det sunt også:-) Så kan du lage vanlig pizza til de voksne.

Anonymous poster hash: 00989...e6b

Skrevet

Kom på noe mine unger elsker! Chiken tandoori (ja, Toro sin :P Har i en del mer creme fraiche enn det står på pakken for å få den litt mildere) med hjemmelagde nanbrød og salat. Spesielt nanbrødene går ned på høykant. Jeg bruker oppskriften til Tine, den kan du Google opp.

Skrevet

Tusen takk for tips:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...