Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Barna er 3,5,6 og 8 år. Noe lettvint og godt. Er besøk så må være litt mer enn bare fiskekaker;-) Anonymous poster hash: c2369...7a6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Lasagne, salat og baguetter. Anonymous poster hash: e7d0d...ee3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Taco, pizza, gryteretter, kylling og pommes frites (og salat)... Det er jo uendelig med muligheter her egentlig. Lager mat til 2 voksne og 4 barn hver dag, og vi har jo all type middag som alle andre har Anonymous poster hash: fb720...ac8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Helstekt ørret i folie med poteter, grønnsaker og rømmesaus. Anonymous poster hash: 987d6...7ff
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Taco, pizza, gryteretter, kylling og pommes frites (og salat)... Det er jo uendelig med muligheter her egentlig. Lager mat til 2 voksne og 4 barn hver dag, og vi har jo all type middag som alle andre har Anonymous poster hash: fb720...ac8 Ja, mulighetene er mange, og det er de til ellers også selv om vi er færre:-) Det er verken antallet eller utvalget som gjør at jeg spør; derimot er jeg tom for ideer;-) Anonymous poster hash: c2369...7a6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Taco, pizza, gryteretter, kylling og pommes frites (og salat)... Det er jo uendelig med muligheter her egentlig. Lager mat til 2 voksne og 4 barn hver dag, og vi har jo all type middag som alle andre har Anonymous poster hash: fb720...ac8 Ja, mulighetene er mange, og det er de til ellers også selv om vi er færre:-) Det er verken antallet eller utvalget som gjør at jeg spør; derimot er jeg tom for ideer;-) Anonymous poster hash: c2369...7a6 Pizzasnurrer er alltid en slager blant barn her. Lag med grov bunn, skinke, mais og hjemmelaget saus så blir det sunt også:-) Så kan du lage vanlig pizza til de voksne. Anonymous poster hash: 00989...e6b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Taco, pizza, gryteretter, kylling og pommes frites (og salat)... Det er jo uendelig med muligheter her egentlig. Lager mat til 2 voksne og 4 barn hver dag, og vi har jo all type middag som alle andre har Anonymous poster hash: fb720...ac8 Ja, mulighetene er mange, og det er de til ellers også selv om vi er færre:-) Det er verken antallet eller utvalget som gjør at jeg spør; derimot er jeg tom for ideer;-) Anonymous poster hash: c2369...7a6 Kom på noe mine unger elsker! Chiken tandoori (ja, Toro sin Har i en del mer creme fraiche enn det står på pakken for å få den litt mildere) med hjemmelagde nanbrød og salat. Spesielt nanbrødene går ned på høykant. Jeg bruker oppskriften til Tine, den kan du Google opp. Anonymous poster hash: fb720...ac8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Tusen takk for tips:-)) Anonymous poster hash: c2369...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå