Gå til innhold

Hårfjerning! Tykt hår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt tykt mørkt hår på hodet, og er veldig glad i håret mitt (på hode).

Ulempen igjen med at jeg har tykt hår er at jeg har litt kraftig hårvekst på resten av kroppen også.

Har vokset meg i perioder, legger og brasiliansk. Men det å få tid til å gå på hudpleiesalongen er ikke alltid like lett med barn i huset.

Jeg har derfor vurdert epilator til legger og bikinilinjen, noen som har prøvd dette?

Det ligge også litt hår rundt rompa, har noen tips til hvordan jeg får dette bort på best mulig måte? (voksing er genialt her men vansklig gjøre selv)

Trenger tips! :)

Anonymous poster hash: f0d54...f62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en Silk`N`Glide. Brukt den over en periode på 2 mndr nå, kanskje en 3-4 ganger og nå er bare ca halvparten av hårene igjen. De vokser i tillegg ekstremt sakte. Foreløpig ser det altså lovende ut å bli hårfri på leggene innen sommeren :nigo:

Skrevet

Takk for svar. Har hørt man ikke skal bruke slike når man er gravid?

Jeg har begynt få mage og forbereder meg på å ikke se noe til underlivet mitt før etter fødsel, vi gjerne være litt velstelt for gubben selv om jeg er på tjukken ;)

HI

Anonymous poster hash: f0d54...f62

Skrevet

Det er nok riktig. Man skal heller ikke bruke det når man har vært i sol fordi det da er fare for varige pigmentflekker. Den faren er jo langt større ved graviditet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...