("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Noen som vet hvor man kan fjerne rastafletter i området Sandefjord-Oslo? Skal på vinterferie til området å tenkte å få gjort dette samtidlig Er kanskje ikke rastafletter det heter, men slike fletter som går langs hodebunnen....
Mamma`n til turbo Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Cornrows? Her i Oslo kan du gjøre det på Vicky`s Tropicana og en annen frisør som ligger i Brugata rett bortenfor trikkestoppet. Men hvorfor ikke bare gjøre det selv?
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2014 Ja det er vel det det heter ;-) Jeg får de ikke ut pga flettene er satt inn med noe? Er redd jeg sliter mer på håret da
Jallow B Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Sikkert flettet inn falskhår. Har du prøvd selv? Eventuelt youtube how to remove cornrows, enkelt og greit Om du absolutt vil innom en salong og ta det ut, gå innom en av de mange i Storgata-området. Vickys er jeg veldig glad i selv.
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2014 ok. takk :-) er ikke så enkelt når det er første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå