Gå til innhold

Russiske vs. Norske damer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er mest populær hos...

 

Britiske menn

Nederlandske menn

 

og

 

Franske menn?

 

 



Anonymous poster hash: c7373...27e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

Skrevet

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

 

 

Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Skrevet

Generelt i Europa har vel russiske damer dårlig status, litt som her.. "Kjøpte koner" liksom.. Veldig mange som gifter seg for å få et bedre liv. Noe jeg skjønner veldig godt, men samtidig syns er trist.

 

Anonymous poster hash: 8079d...50a

Skrevet

Har reist veldig mye, og mitt inntrykk er at russiske damer ikke er spesielt ettertraktede. Mange er aggressive, behandler lokalbefolkningen dårlig, og nedverdigende. Mange har også svært dårlige manerer, kanskje dette gjelder i større grad når de er på ferie. Med dårlige manerer mener jeg brautende oppførsel på restauranter, komanderende og forlanger best service av alle og har de et problem starter de med å slå hånda i bordet og kreve, fremfor å ta det opp med et smil. Jeg har vært i de fleste land i Asia og karibien, hvor også russere ferierer, og snakket mye med lokalbefolkningen. Russere er nederst på listen over ønsket feriegjester hos samtlige, og skandinavere er høyt på listen.

 

Vil tro nordmenn er mer dannet, ser du bort fra typiske charterturister.

 

Nå svarte jeg på grunnlag av hva jeg har sett på reise, da jeg ikke kjenner noen russiske damer. Russere jeg har møtt i Norge har hovedsakelig vært mannlige arbeidere.

 

Anonymous poster hash: 6a49b...a24

Skrevet

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

  Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift. Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Jeg kjenner mange russere, også bosatt i Norge. Selv om kvinnene ofte har mastergrad og høy utdanning, er det liksom forventet fra mannens side at de lager maten, gjør mest husarbeid osv. Særlig hvis mannen også er russisk. Du kan jo ikke benekte at det i russland er et langt mer kjønnsdelt familieliv...?

 

Har bodd to år i Russland, dette er iallefall mening etter å ha blitt kjent med russere

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

Skrevet

 

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

  Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift. Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Jeg kjenner mange russere, også bosatt i Norge. Selv om kvinnene ofte har mastergrad og høy utdanning, er det liksom forventet fra mannens side at de lager maten, gjør mest husarbeid osv. Særlig hvis mannen også er russisk. Du kan jo ikke benekte at det i russland er et langt mer kjønnsdelt familieliv...?

 

Har bodd to år i Russland, dette er iallefall mening etter å ha blitt kjent med russere

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

 

 

 

jeg er som sagt født og oppvokst i Russland, og ja, min (da hjemmeværende) mor laget middag og tørket kjøkkenbenken, mens pappa støvsugde, tok søpla og sånt.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Skrevet

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

 

 

Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

 

Av min erfaring så har de både høyere utdanning, lager mat og vasker hjem.  Og er flotte damer. Men det du beskriver norske jenter som høres ut som fjortis jenter ikke norske damer.

 

Anonymous poster hash: 6dded...fe6

Skrevet

 

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

 

 

Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

 

Av min erfaring så har de både høyere utdanning, lager mat og vasker hjem.  Og er flotte damer. Men det du beskriver norske jenter som høres ut som fjortis jenter ikke norske damer.

 

Anonymous poster hash: 6dded...fe6

 

 

 

Nå overdrev jeg selvfølgelig, men har bodd i en bygd der damer langt over 20 år gikk sånn her. Og ellers ser jeg at damene hadde sett mer glad, slank og stram ut hvis de droppet de vide tunikaene og lignende klær som skjuler former og heller tilpasset klesstilen sin kroppsfasongen. Har merket at veldig mange følger moten slavisk, i år er det for eksempel det og det plagget "inn", og da skal alle gå med det, uansett om det passer kroppsfasongen og stilen eller ikke. Har ei venninne, 100% norsk som er stor og har valker, men hun kler seg slik at fordelene fremheves og bakdelene skjules, slik at hun ser i hvert fall 10 kilo tynnere ut, stram i ryggen og feminin.

 

En annen ting jeg la merke til etter jeg kom hit er håret! VELDIG mange damer over 30-35 klipper håret kort, og veldig få kler egentlig den stilen. Greit med rocka frisyrer som man styler, men når man ikke har tid/ikke gidder det så ser man ut som en gutt med kort-kort hår. Hos oss er det mer vanlig å spare på håret etter fylte 30 år. Husker bare diskusjon her på DiB der svært mange mente at damer over 30 burde klippe seg kort og forbli slik, siden så "gamle" damer ikke så fine ut med langt hår, generelt sett.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Skrevet

 

 

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

 

 

Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

 

Av min erfaring så har de både høyere utdanning, lager mat og vasker hjem.  Og er flotte damer. Men det du beskriver norske jenter som høres ut som fjortis jenter ikke norske damer.

 

Anonymous poster hash: 6dded...fe6

 

 

 

Nå overdrev jeg selvfølgelig, men har bodd i en bygd der damer langt over 20 år gikk sånn her. Og ellers ser jeg at damene hadde sett mer glad, slank og stram ut hvis de droppet de vide tunikaene og lignende klær som skjuler former og heller tilpasset klesstilen sin kroppsfasongen. Har merket at veldig mange følger moten slavisk, i år er det for eksempel det og det plagget "inn", og da skal alle gå med det, uansett om det passer kroppsfasongen og stilen eller ikke. Har ei venninne, 100% norsk som er stor og har valker, men hun kler seg slik at fordelene fremheves og bakdelene skjules, slik at hun ser i hvert fall 10 kilo tynnere ut, stram i ryggen og feminin.

 

En annen ting jeg la merke til etter jeg kom hit er håret! VELDIG mange damer over 30-35 klipper håret kort, og veldig få kler egentlig den stilen. Greit med rocka frisyrer som man styler, men når man ikke har tid/ikke gidder det så ser man ut som en gutt med kort-kort hår. Hos oss er det mer vanlig å spare på håret etter fylte 30 år. Husker bare diskusjon her på DiB der svært mange mente at damer over 30 burde klippe seg kort og forbli slik, siden så "gamle" damer ikke så fine ut med langt hår, generelt sett.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

 

Enig med deg at ikke alle kler kort hår ;) Også at mange kler seg slavisk etter moten men ikke etter kroppsfasong. Har langt hår og gjør ikke dette selv da. :)

 

Anonymous poster hash: 6dded...fe6

Skrevet

 

 

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

  Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift. Anonymous poster hash: 24ae2...c20
Jeg kjenner mange russere, også bosatt i Norge. Selv om kvinnene ofte har mastergrad og høy utdanning, er det liksom forventet fra mannens side at de lager maten, gjør mest husarbeid osv. Særlig hvis mannen også er russisk. Du kan jo ikke benekte at det i russland er et langt mer kjønnsdelt familieliv...?Har bodd to år i Russland, dette er iallefall mening etter å ha blitt kjent med russereAnonymous poster hash: 8c0a9...39e

  jeg er som sagt født og oppvokst i Russland, og ja, min (da hjemmeværende) mor laget middag og tørket kjøkkenbenken, mens pappa støvsugde, tok søpla og sånt. Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Russiske familier er nok like forskjellige som norske:) Men min personlige erfaring er at mannen gjør ganske lite av dagligdags gjøremål hjemme.

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

Skrevet

 

 

 

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

  Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift.Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Av min erfaring så har de både høyere utdanning, lager mat og vasker hjem.  Og er flotte damer. Men det du beskriver norske jenter som høres ut som fjortis jenter ikke norske damer.Anonymous poster hash: 6dded...fe6

  Nå overdrev jeg selvfølgelig, men har bodd i en bygd der damer langt over 20 år gikk sånn her. Og ellers ser jeg at damene hadde sett mer glad, slank og stram ut hvis de droppet de vide tunikaene og lignende klær som skjuler former og heller tilpasset klesstilen sin kroppsfasongen. Har merket at veldig mange følger moten slavisk, i år er det for eksempel det og det plagget "inn", og da skal alle gå med det, uansett om det passer kroppsfasongen og stilen eller ikke. Har ei venninne, 100% norsk som er stor og har valker, men hun kler seg slik at fordelene fremheves og bakdelene skjules, slik at hun ser i hvert fall 10 kilo tynnere ut, stram i ryggen og feminin. En annen ting jeg la merke til etter jeg kom hit er håret! VELDIG mange damer over 30-35 klipper håret kort, og veldig få kler egentlig den stilen. Greit med rocka frisyrer som man styler, men når man ikke har tid/ikke gidder det så ser man ut som en gutt med kort-kort hår. Hos oss er det mer vanlig å spare på håret etter fylte 30 år. Husker bare diskusjon her på DiB der svært mange mente at damer over 30 burde klippe seg kort og forbli slik, siden så "gamle" damer ikke så fine ut med langt hår, generelt sett.Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Enig med deg at ikke alle kler kort hår ;) Også at mange kler seg slavisk etter moten men ikke etter kroppsfasong. Har langt hår og gjør ikke dette selv da. :)Anonymous poster hash: 6dded...fe6

Kjenner jeg er helt uenig med det at mange ikke kler kort hår. Synes derimot at altfor mange går rundt med langt, slitt, tynt og tjafsete hår, og hadde vært mye flottere med kort hår. Korte frisyrer kan ofte ramme inn ansiktet på en fin måte.

 

Morsomt for øvrig at en russer mener norske damer er fæle med opptegnede øyebryn osv, jeg mener...stilen til endel russere er ganske oppspjåka og rett og slett tacky! Synes dette er bedre blant yngre russere og byfolk, men på bygda, småbyer...nei nei nei!!!

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

Skrevet

 

 

 

 

 

Vel, russiske damer kler seg ofte feminint/sexy og godtar i større grad enn norske et tradisjonelt forhold der kvinnen lager mat osv, så mange menn vil nok foretrekke russiske kvinner:)Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

  Det sistnevnte er feil i mange tilfeller. De fleste russiske damer som kommer til Norge har høyere utdanning, eller tilstreber å ta høyere utdanning i Norge (slik jeg har gjort). Vi er ulike damer fra for eksempel Thailand og Filippinene, der man blir oppfostret som fremtidig husmor og mannens tjener. Enig i det å kle seg mer pyntete og feminint, synes mange norske jenter er VELDIG pene i utseende, men ødelegger alt ved å tre på seg en slitt joggis og male fjeset med brunkrem, påtegnede bryn og sjokkrosa leppestift.Anonymous poster hash: 24ae2...c20
Av min erfaring så har de både høyere utdanning, lager mat og vasker hjem.  Og er flotte damer. Men det du beskriver norske jenter som høres ut som fjortis jenter ikke norske damer.Anonymous poster hash: 6dded...fe6
  Nå overdrev jeg selvfølgelig, men har bodd i en bygd der damer langt over 20 år gikk sånn her. Og ellers ser jeg at damene hadde sett mer glad, slank og stram ut hvis de droppet de vide tunikaene og lignende klær som skjuler former og heller tilpasset klesstilen sin kroppsfasongen. Har merket at veldig mange følger moten slavisk, i år er det for eksempel det og det plagget "inn", og da skal alle gå med det, uansett om det passer kroppsfasongen og stilen eller ikke. Har ei venninne, 100% norsk som er stor og har valker, men hun kler seg slik at fordelene fremheves og bakdelene skjules, slik at hun ser i hvert fall 10 kilo tynnere ut, stram i ryggen og feminin. En annen ting jeg la merke til etter jeg kom hit er håret! VELDIG mange damer over 30-35 klipper håret kort, og veldig få kler egentlig den stilen. Greit med rocka frisyrer som man styler, men når man ikke har tid/ikke gidder det så ser man ut som en gutt med kort-kort hår. Hos oss er det mer vanlig å spare på håret etter fylte 30 år. Husker bare diskusjon her på DiB der svært mange mente at damer over 30 burde klippe seg kort og forbli slik, siden så "gamle" damer ikke så fine ut med langt hår, generelt sett.Anonymous poster hash: 24ae2...c20
Enig med deg at ikke alle kler kort hår ;) Også at mange kler seg slavisk etter moten men ikke etter kroppsfasong. Har langt hår og gjør ikke dette selv da. :)Anonymous poster hash: 6dded...fe6

Kjenner jeg er helt uenig med det at mange ikke kler kort hår. Synes derimot at altfor mange går rundt med langt, slitt, tynt og tjafsete hår, og hadde vært mye flottere med kort hår. Korte frisyrer kan ofte ramme inn ansiktet på en fin måte.

 

Morsomt for øvrig at en russer mener norske damer er fæle med opptegnede øyebryn osv, jeg mener...stilen til endel russere er ganske oppspjåka og rett og slett tacky! Synes dette er bedre blant yngre russere og byfolk, men på bygda, småbyer...nei nei nei!!!

 

Anonymous poster hash: 8c0a9...39e

 

 

 

Problemet er at mange norske ungjenter har "stilkræsj". At mange russiske jenter er oversminket er nok så, men da har de også "passende" klær som fin topp, kort skjørt og heler. Jeg synes det blir helt på jordet å ha festsminke, ihjelbleika hår og svarte bryn, samtidig som man er kledd i grå formløs joggebukse og Converse-sko. Synes man bør kjøre EN stil om gangen - enten feststil med pynt og mye sminke, eller nedtonet "guttejente"-stil med joggis, hettegenser, flate sko og mer moderat sminke. Det er kombinasjonen jeg reagerer på :)

 

Det med kort hår merker jeg at det er fint hvis det er stylet. Rett opp-ned-guttestil er ikke pent på de fleste og skjuler de feminine sidene ved ansiktet. Har brent meg på det selv, hadde en stund kort hår som jeg på grunn av små barn og overtidsarbeid aldri fikk tid til å sette ordentlig opp på morgenen, og endte opp med ekte Justin Bieber-sveis anno 2009.

 

Anonymous poster hash: 24ae2...c20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...