Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Midt på gaten osv? Anonymous poster hash: 843c5...13d
energibomba Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ja om vi føler for det der og da. Ikke for å kun gjøre det blandt folk, men vil vi så gjør vi det. Ikke noe galt i å vise kjærlighet. Alt med måte selvsagt))
Lappeteppemamma Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Mannen min er mer på den en jeg er, men kysser han såklart tilbake hvis han kysser meg Så ja en gang iblandt hender det at vi gjør det
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Ja det har jeg ingen problem med. Er bare i fylla det blir så heftig kyssing i baren at vi får beskjed om å slutte,ellers blir vi kasta ut hehe. Anonymous poster hash: c5b21...64a
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Ja det gjør vi gjerne Vi skjemmes ikke over vår kjærlighet
Kanutten83 Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ja, men holder det til langt kyss, ikke noe tunge eller klinekyss da jeg føler det er for intimt og privat. Jeg snur meg alltid vekk når andre begynner med tungekyss og klining i offentligheten også. Mannen er ganske oppgitt over meg der, han vil gjerne tungekysse og kline i offentligheten... Samme med tafsing ala fjortisalderen... Kjærtegn og stryking er helt greit og jeg gjør det ofte på mannen når vi er ute, men tafsing som mannen også gjerne hadde sett jeg ble med på skjer ikke....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Ja, det kan vi gjøre. Det er jo ikke sånn at vi pleier å kline til midt på en gate, ofte er vi jo nedlesset av unger også da, men vi kan gjøre det i en sammenheng der det føles naturlig å gi et kyss. Som ved en avskjed eller noe sånt. Anonymous poster hash: 7e89a...04b
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Faller ikke oss naturlig, så det er sjeldent, har oppstått noen turer, men det er minimalt av den slags for oss.. Vi er like på det da, så ingen av oss føler oss snytt for noe
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Nei, ikke nå lenger. Vi er 40 og 44 år, har vært sammen i snart 17 år og føler ikke behov for å kline på åpen gate lenger Men vi kan godt stryke litt på hverandre, holde rundt hverandre, klapse litt på rumpa o.l. da... Anonymous poster hash: 408c6...dc8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Bare susser, ikke kliner.. Anonymous poster hash: ab83b...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå