Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Sånn gikk det og sånn er det. Min vanvittige sjarme slo dessverre konkurrentens erfaring dessverre. Man kan jo ikke gjøre det bedre enn man kan og sånn sett må jeg jo si meg fornøyd med resultatet. Trøster meg selv litt her nå.
sug lut Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ikke det du ville høre, men likevel viser det jo at du er utrolig bra, og det er ikke uten håp - det skjer jo at folk takker nei..
bIomstre Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Æsj da! Men jeg krysser for at kandidat 1 takker nei/krever for høy lønn/ikke står ut prøvetiden! I mellomtiden kan jeg være snurt for deg...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2014 Joa, man kan jo håpe at vedkommende nr 1 treffer en styrtrik mann og satser på karriere som Hollywoodfrue e.l. Akk ja...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2014 Æsj da! Men jeg krysser for at kandidat 1 takker nei/krever for høy lønn/ikke står ut prøvetiden! I mellomtiden kan jeg være snurt for deg... Takk, blomstre
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Åh, så kjedelig! Slenger meg på og håper kandidat 1 ikke kan,vil eller passer til jobben!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Kandidat er sikkert en dust, og om han tar jobben kommer de til å angre masse på at de ikke ansatte deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå