Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har man på seg bukse og bh? Eller bukse og singlet? Anonymous poster hash: 13640...8ad
Gjest 5 andre Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Kommer vel an på hva du skal gjøre. Som regel kan en vel beholde bukse og BH hvis det gjelder nakke, skulder eller rygg. Av og til trenger de å kneppe opp BH.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Har stort sett vært med nakke og rygg, da beholder jeg bh og bukse på. Har opplevd at bh har blitt kneppet opp bak mens jeg lå på magen, men han kneppet den sammen igjen før jeg skulle reise meg så jeg satt aldri med puppene løse. Greit å ha en litt løs bukse da, en trang og stiv dongeribukse ville jeg ikke valgt, har hendt at han har klemt og bøyd litt langt ned i korsryggen og da har han bare brettet/dratt ned buksen litt. Anonymous poster hash: 83eef...605
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Der jeg går nå tar jeg av alt utenom bukse og bh. Der jeg gikk før hadde jeg på singlet
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Lillebror tar kun av sko og genser. Han knekker hofter/bekken, rygg og nakke. Mannen har tatt av genser og t-shirt. Han har knekket korsryggen. Jeg tok av sko og genser. Knakk ryggen på ulike steder. Det kommer veldig an på hva og hvor du skal knekke. Det er nok mer sannsynlig at du får beholde en singlet på enn en langermet t-shirt. Når jeg er usikker på hvor masse klær jeg får ha på sikrer jeg meg med en bokser/hipster som ser bra ut, singlet og en bh som dekker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå