Gå til innhold

Tomt for dopapir.. Farvel sokker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia?

Anonymous poster hash: d10e8...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:huh:

Anonymous poster hash: d9cf0...79d
Skrevet

Samme lurer jeg på..også de der:

tom for tamponger....

Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny

Anonymous poster hash: f752f...ea0
Skrevet

Er det noen sånne FB-greier på gang igjen nå da?

Skrevet

Ah, jeg har en fb venn som hadde det på statuslinja si, men han er litt sånn så jeg tenkte ikke noe over det.. Men det er en greie altså?

Anonymous poster hash: 9b77d...17d
Skrevet

Samme lurer jeg på..også de der:tom for tamponger....Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny  Anonymous poster hash: f752f...ea0

jeg har også en fb-venn som var desperat etter en tamponger i dag, det må jo være den samme? Silje?

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg trodde du hadde havnet i en kinkig situasjon nå. He he. Så feil kan en ta. :P  

Skrevet

Samme lurer jeg på..også de der:tom for tamponger....Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny Anonymous poster hash: f752f...ea0

jeg har også en fb-venn som var desperat etter en tamponger i dag, det må jo være den samme? Silje?
Jeg har hatt flere med tamponger også. Hi

Anonymous poster hash: d10e8...42c

Skrevet

Samme lurer jeg på..også de der:tom for tamponger....Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny  Anonymous poster hash: f752f...ea0

Jeg også! Elin

Skrevet

Jeg har .... Farvel sokker og en eller annen med diaré.

Anonymous poster hash: 9e4be...9d4

Skrevet

Her er fasiten. Jævla drit.

Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok ..

Du kan vælge ...:

*Damn diarré.

*Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot!

*Noen som har tamponger .. im desperat!

*Hvordan kan du slippe unna munnsopp?

*Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny?

*Ingen toiletpapir .. farvel sokker ..

Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur!

Haha, beklager, men god fornøyelse.

Skrevet

Ah, jeg har en fb venn som hadde det på statuslinja si, men han er litt sånn så jeg tenkte ikke noe over det.. Men det er en greie altså?

Hehe da har vi samme venn.. Så den i går jeg også :P

Skrevet

Har ikke sett noe slik her.

Dere som mottar på melding, gjør dere som dere får beskjed om? Skriver dere dette på statuslinja?

Skrevet

Heh, hva folk får seg til å skrive på fb, altså... Det er heldigvis ingen av mine venner på fb som har skrevet noe slikt ennå, de er for voksne for det, håper jeg? :)

Skrevet

Har ikke sett noe slik her.

Dere som mottar på melding, gjør dere som dere får beskjed om? Skriver dere dette på statuslinja?

Nei kunne ikke falle meg inn.

Er ikke 14 heller.

Skrevet

Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok ..

Du kan vælge ...:

*Damn diarré.

Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur!

tusen takk, kjekt å vite :)

Skrevet

Du kan vælge ...:

*Damn diarré.

Haha, jeg gikk i fella før jeg leste dette :P Var snar med å trykke "liker ikke", men jaggu kom det en PM… Men skjer ikke at jeg putter noe slikt på facebooken min!

Anonymous poster hash: f5127...56a

Skrevet

Jeg har en venninne på fb , som har den på statusen sin.. tomt for dopapir...

Skal hverken like eller kommentere, pleier å holde meg unna sånne pussige statusoppdateringer :)

Anonymous poster hash: 6f7e4...3b0
Skrevet

Jeg er faktisk så kjip at jeg ikke orker videreføre det der selv om jeg går i fella:O Synes det er fryktelig teit.

Anonymous poster hash: 3549f...1ce

Skrevet

Fatter ikke hvorfor de ikke velger fartsbotstatusen. Heller det enn tampong, diare eller dopapir! Hadde nektet forresten. Kommenterer aldri på slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...