Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hva er greia? Anonymous poster hash: d10e8...42c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Anonymous poster hash: d9cf0...79d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Samme lurer jeg på..også de der: tom for tamponger.... Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny Anonymous poster hash: f752f...ea0
Tired mama Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Er det noen sånne FB-greier på gang igjen nå da?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ah, jeg har en fb venn som hadde det på statuslinja si, men han er litt sånn så jeg tenkte ikke noe over det.. Men det er en greie altså? Anonymous poster hash: 9b77d...17d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Samme lurer jeg på..også de der:tom for tamponger....Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny Anonymous poster hash: f752f...ea0 jeg har også en fb-venn som var desperat etter en tamponger i dag, det må jo være den samme? Silje?
Gjest 5 andre Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Jeg trodde du hadde havnet i en kinkig situasjon nå. He he. Så feil kan en ta.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Samme lurer jeg på..også de der:tom for tamponger....Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny Anonymous poster hash: f752f...ea0 jeg har også en fb-venn som var desperat etter en tamponger i dag, det må jo være den samme? Silje?Jeg har hatt flere med tamponger også. Hi Anonymous poster hash: d10e8...42c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Samme lurer jeg på..også de der:tom for tamponger....Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny Anonymous poster hash: f752f...ea0 jeg har også en fb-venn som var desperat etter en tamponger i dag, det må jo være den samme? Silje? Jeg også! Elin Anonymous poster hash: 9b77d...17d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har .... Farvel sokker og en eller annen med diaré. Anonymous poster hash: 9e4be...9d4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Her er fasiten. Jævla drit. Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok .. Du kan vælge ...: *Damn diarré. *Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot! *Noen som har tamponger .. im desperat! *Hvordan kan du slippe unna munnsopp? *Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny? *Ingen toiletpapir .. farvel sokker .. Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur! Haha, beklager, men god fornøyelse. Anonymous poster hash: 9e4be...9d4
Gjest Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Ah, jeg har en fb venn som hadde det på statuslinja si, men han er litt sånn så jeg tenkte ikke noe over det.. Men det er en greie altså? Anonymous poster hash: 9b77d...17d Hehe da har vi samme venn.. Så den i går jeg også
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Har ikke sett noe slik her. Dere som mottar på melding, gjør dere som dere får beskjed om? Skriver dere dette på statuslinja?
Cruella De Vil Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Heh, hva folk får seg til å skrive på fb, altså... Det er heldigvis ingen av mine venner på fb som har skrevet noe slikt ennå, de er for voksne for det, håper jeg?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Har ikke sett noe slik her. Dere som mottar på melding, gjør dere som dere får beskjed om? Skriver dere dette på statuslinja? Nei kunne ikke falle meg inn. Er ikke 14 heller. Anonymous poster hash: 9e4be...9d4
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 Her er fasiten. Jævla drit. Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok .. Du kan vælge ...: *Damn diarré. *Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot! *Noen som har tamponger .. im desperat! *Hvordan kan du slippe unna munnsopp? *Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny? *Ingen toiletpapir .. farvel sokker .. Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur! Haha, beklager, men god fornøyelse. Anonymous poster hash: 9e4be...9d4 tusen takk, kjekt å vite
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Her er fasiten. Jævla drit. Du er i problemer! Lol! En venn gjorde det mot meg! Beklager, men .... Det et spill og du er nettopp blitt neste offer, akkurat som jeg. HeheHehe. Du skulle aldri ha kommentert eller likt min status! Du gikk i fella, dette er et spill! De personene som liker eller kommenterer min status, må velge en av følgende setninger, og sette det på deres egen Facebook-status i minst en time! Hmmm ok .. Du kan vælge ...: *Damn diarré. *Har akkurat brukt mine bryster til å komme ut av en fartsbot! *Noen som har tamponger .. im desperat! *Hvordan kan du slippe unna munnsopp? *Hvorfor er ingen omkring meg når jeg er horny? *Ingen toiletpapir .. farvel sokker .. Husk: du kan kun bruke en av disse setningene. Ingen forklaringer, ingen kommentarer. Når noen kommenterer eller liker din status, send ham/henne denne meldingen. Og Du; Hold det hemmelig! Din tur! Haha, beklager, men god fornøyelse. Anonymous poster hash: 9e4be...9d4 Haha, jeg gikk i fella før jeg leste dette Var snar med å trykke "liker ikke", men jaggu kom det en PM… Men skjer ikke at jeg putter noe slikt på facebooken min! Anonymous poster hash: f5127...56a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har en venninne på fb , som har den på statusen sin.. tomt for dopapir... Skal hverken like eller kommentere, pleier å holde meg unna sånne pussige statusoppdateringer Anonymous poster hash: 6f7e4...3b0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er faktisk så kjip at jeg ikke orker videreføre det der selv om jeg går i fella:O Synes det er fryktelig teit. Anonymous poster hash: 3549f...1ce
LittLykkelig Skrevet 11. februar 2014 #21 Skrevet 11. februar 2014 Fatter ikke hvorfor de ikke velger fartsbotstatusen. Heller det enn tampong, diare eller dopapir! Hadde nektet forresten. Kommenterer aldri på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå