Gå til innhold

Bli sammen med en av bestevennene til eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen i 8 år og har 2 barn sammen.eksen fant seg ny dame for 1år siden og jeg har begynt å snakke mye med en av bestekompisene hans. Vi liker hverandre veldig godt,men han er skeptisk til å gå inn i et forhold med meg pga dette. Han er jo redd for å miste kompisen sin. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: f1542...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært slutt mellom oss i 3år.

Skrevet

Barnefar gjorde dette. Ble sammen med en av mine venninner. Hun var grunnet til at det ble slutt og så det blir jo litt annet. Jeg er ikke venn med henne lenger, og har heller ikke noe mer kontakt med barnefar etter at det ble slutt for 8 år siden. Er vel 1 år siden de ikke gadd å ha samvær lenger, da de hadde nok med sine felles barn. 

Jeg hadde ikke blitt sammen med en eks bestevenn. Finnes nok av menn der ute å velge mellom. 

Anonymous poster hash: f805f...e56
Skrevet

Jeg ville ikke gått inn i forhold til en kompis av eksen, men så ville jeg ikke likt hvis han kom sammen med en av mine beste venninner heller.

Anonymous poster hash: dd21a...db3

Skrevet

Dere kan godt bli sammen, men vær obs på at eksen din ikke lenger vil være venn med bestekameraten sin lenger. Vet om flere tilfeller hvor det har skjedd.

Skrevet

Hadde jeg aldri gjort. Kan fort ende i at vennskapet er over, og jeg ville ikke vært grunnen til at de mistet det. "Kjærlighet kommer og går, men vennskapet består"

Anonymous poster hash: cf992...0eb
Skrevet

Hadde jeg aldri gjort. Kan fort ende i at vennskapet er over, og jeg ville ikke vært grunnen til at de mistet det. "Kjærlighet kommer og går, men vennskapet består"

Anonymous poster hash: cf992...0eb

å herregud, er du 12 eller ?

Det er ikke alltid slik fjortis rosa rødt med venner heller. Har vært helt omvendt her. Kjærligheten består, mens " vennene" forsvinner.

Anonymous poster hash: 8823b...79f

Skrevet

Takk for svar,litt usikker selv. Han er bare perfekt på alle måter og barna kjenner han også :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Hadde følelsene vært sterke, hadde det vært vanskelig å holde seg unna.

Skrevet

Vi reiser på to dagers ferie sammen så får vi se om set dukker opp mer følelser.

Skrevet

To år etter at jeg forlot min eks, ble jeg forelsket i en av hans beste kamerater. Vi er i dag gift og har to barn :) Det hele gikk helt fint etterhvert. Eksen min likte det absolutt ikke til å begynne med (og flere av felles venner var også skeptisk), men etter ganske kort tid var han enig i at vi ikke skulle gi opp vår kjærlighet, den er jo ikke bare bare å finne. Nå, mange år senere, er vi fortsatt venner, han kom også i vårt bryllup med sin nye kjæreste, og alt er helt fint. Så det trenger absolutt ikke være slutten på vennskapet. Man kan si vi var litt egoistiske som fortsatte forholdet, men jeg tenker at min eks også ville vært litt egoistisk hvis han hadde "krevd" at vi skulle gå glipp av vårt forhold...

Anonymous poster hash: 22269...cd1
Skrevet

Ååå for en hyggelig historie :) da er det håp for oss. Vi har alltid hatt et godt øye til hverandre men har hatt hver våre samboere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...