Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Vi bor i en gammel bygård der d er veldig lytt mellom etasjene. Naboene over oss er veldig trivelige folk, men de har en tendens til å begynne med en del bråkete arbeid på kveldstid. I går kveld hamret og dunket de fra kl 21-22.30. Da kl var 22.30 dunket min mann i veggen slik at de skulle forstå at d bråket mye ned til oss og ungene holdt på å våkne. Naboene sa ingenting og d ble stille. D samme har skjedd et par ganger før, at mannen min dunker i veggen når de hamrer eller fester på sen kveld eller natt. Jeg synes d er så flaut og er redd for å møte på naboen i trappa. Hva tenker dere, ville dere synes d var ekkelt? Anonymous poster hash: 4b15c...fd3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Det hadde nok vært bedre å snakke med de på en normal måte, men jeg forstår han. Anonymous poster hash: f0712...54f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 På sin plass å gjøre dem oppmerksom på dette synes jeg. Anonymous poster hash: 6153b...404
ærlig talt Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Om det er veldig bråkete det dem driver med, hadde jeg nok gjort akkurat det samme som mannen din
Elsker livet Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Hadde nok blitt veldig flau selv. Kanskje mannen din kan snakke med dem og si at han ikke er sint, men syns det er enklere å banke i vegen som et signal om at de bråker for mye.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ikke dumt gjort, men tenker at det finnes bedre måter. Om du er flau så prat med dem, de vet vel sånn sett ikke om det er du eller han som banker i veggen. Prat med dem og prøv å bli enige om et klokkeslett der det skal være rolig.
Tjofsen Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Er naboen som skal være flau, ikke du. Har dere ikke husordensregler?
Von Hertelhofen Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Det er vel normal folkeskikk å ringe på hos folk å spørre om de kan dempe seg? Jeg hadde blitt flau om mannen min banket i veggen. Naboene vet nok ikke selv hvor lydt det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå