Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hadde du sendt barnet ditt til bhg om det var barnemark, vannkopper og brennkopper i bhg, om du hadde en baby hjemme på to mnd? Anonymous poster hash: a378d...6bc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ja, i hvert fall vannkopper. Litt usikker på de andre to, men vannkopper smitter jo i dagene før det bryter ut også, så da spiller det ingen rolle om barnet mitt var der eller ei. Altså, enten er det alt blitt smittet, eller så har det sluppet unna. Inkubasjonstiden på vannkopper er dessuten veldig lang (2-3 uker), så om du skal holde barnet hjemme, må du holde det hjemme lenge da... Anonymous poster hash: 91c54...9b7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Ja, helt klart. Kan ikke holde barnet hjemme i månedsvis pga sånt, smitte er det overalt... Anonymous poster hash: 7ce85...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå