Gå til innhold

Barnemark og vannkopper i bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du sendt barnet ditt til bhg om det var barnemark, vannkopper og brennkopper i bhg, om du hadde en baby hjemme på to mnd?

 

Anonymous poster hash: a378d...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i hvert fall vannkopper. Litt usikker på de andre to, men vannkopper smitter jo i dagene før det bryter ut også, så da spiller det ingen rolle om barnet mitt var der eller ei. Altså, enten er det alt blitt smittet, eller så har det sluppet unna. Inkubasjonstiden på vannkopper er dessuten veldig lang (2-3 uker), så om du skal holde barnet hjemme, må du holde det hjemme lenge da...



Anonymous poster hash: 91c54...9b7
Skrevet

Ja, helt klart. Kan ikke holde barnet hjemme i månedsvis pga sånt, smitte er det overalt...

 



Anonymous poster hash: 7ce85...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...