Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg hadde omgangssyke forrige uke, egenmelding. Barna har vært syke i helgen, og mannen ble syk i dag. Jeg må jo bli hjemme fra jobb Kan sykt barn/barnepasser benyttes rett etter egenmelding? Jeg hater å være borte fra jobb !! (Vet at det ikke har noe med saken å gjøre, men er frustrert). Anonymous poster hash: fa236...0ad
Gjest 5 andre Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ja, det kan du bruke, God bedring i heimen!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Takk ! Håper det går fort over siden minstemann bare er 8 mnd :/ Anonymous poster hash: fa236...0ad
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Hvis faren er den som skal ta seg av barna vanligvis og han nå er for syk til å gjøre det kan du ta deg fri, ja. Anonymous poster hash: 1423a...971
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Hvis faren er den som skal ta seg av barna vanligvis og han nå er for syk til å gjøre det kan du ta deg fri, ja. Anonymous poster hash: 1423a...971 ??? Ja i dette tilfellet er han i pappapermisjon. Men om alle er syke og de ikke kan dra i barnehagen kan vel samme skjema brukes? Eller? Anonymous poster hash: fa236...0ad
Superdolly Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Hvis faren er den som skal ta seg av barna vanligvis og han nå er for syk til å gjøre det kan du ta deg fri, ja. Anonymous poster hash: 1423a...971 ???Ja i dette tilfellet er han i pappapermisjon. Men om alle er syke og de ikke kan dra i barnehagen kan vel samme skjema brukes? Eller? Anonymous poster hash: fa236...0ad Du kan selvsagt være hjemme med dine syke barn (ditt syke barn) uansett om det er far, barnehage eller dagmamma som skulle ha passet dem. Sykt barn-dager går dessuten uavhengig av egenmelding. Hvilket skjema du skal bruke må du finne ut på jobben. Der jeg jobber bruker vi samme skjema for sykt barn og egenmelding, krysser bare av.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Du kunne uansett brukt sykt barn selv om du var syk forrige uke. Omgangssyke og småbarn er noe herk de fleste må gjennom og jeg har også vært hjemme med henholdsvis barna og meg selv rett etter hverandre uten problem. Syke barn er ikke noe man kan styre og det vet vel arbeidsgiver. Anonymous poster hash: acc92...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå