Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er i et ok fohold. Kunne vært bedre. Har hatt lyst til å gå lenge, men aldri fått ut fingeren. Har heller ikke snakket med han om dette på lenge. Den siste tiden har han forandret seg litt. Forholdet blir bare bedre og bedre, uten at vi har gjort noe for dette. Så bra at jeg føler vi kan være sammen livet ut. Er dette normalt? Trodde kanskje vi måtte gå i terapi eller noe hvis forholdet skulle bli bedre Noen som har opplevd dette? Gjorde dere noen tiltak for å bedre forholdet? Anonymous poster hash: d8d10...9aa
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Vi har hatt dårlig forhold over noen måneder. Mannen distanserte seg, stengte seg helt, viste ingen medfølelse med gravide meg som slet meg ut på jobb, hus, barn og mann som ikke tok tak i huset. Nå har vi det bedre enn vi noen sinne har hatt, men det kostet blod, svette og tårer, og utroskap fra mannens side som jeg nok aldri kommer til å komme over helt. Vi gikk også i terapi, men burde egentlig søke hjelp mye tidligere. Anonymous poster hash: bcbab...4cc
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? Forhold går jo opp og ned. Vi hadde en skikkelig "ned" periode etter vi hadde vært sammen i syv år. Vi jobbet oss gjennom det, så gikk det bedre og bedre. Nå har vi snart vært sammen i 11 år , og har det helt topp! Men vi har vært gjennom noen bølgedaler innimellom de siste årene også.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Vi har vært sammen i 4 år. Utroskap hadde jeg aldri godtatt. Våre (les mine) problemer har vært hans latskap og null husarbeid fra hans side. Nå gjør han plutselig husarbeid og leker med sønnen vår mes stor iver. Er jeg syk så tr han seg av ungen og pleier meg. Skulle tro han hadde fått en dødsdom han ikke vil fortelle meg om Anonymous poster hash: d8d10...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå