Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har en baby på 8 mnd som fikk bollebiter av mormor. Gjør det noe? Kan man gi sånt i den alderen? Anonymous poster hash: a090d...9e9
☆☆☆ Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Så lenge ein passar godt på synes eg det er innafor. Er vel ikkje store mengdene babyen får, så næringsinnhold er relativt uinteressant. Bolle kan få ein lei konsistens når den blir tygd og er lett å sette i halsen, men eg ville ikkje blitt superbekymra så lenge ungen får små bitar og har tilsyn (som er sjølvsagt når barnet er så lite).
Mine 3 småtroll! Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 I følge min mor spiste jeg pannekaker til middag når jeg var 8 mnd. Jeg drakk også vanlig melk (h-melk) visstnok fra samme alder. Min mor syns også det var svært spesielt at jeg ikke ville gi min baby på 6 mnd. riskrem på julaften! Det er jo grøt liksom, hehe. Dette er en ganske oppegående dame altså, men tror de hadde litt andre "kjøreregler" for matinntak før i tiden!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Går helt fint:) Bare pass på at sånne ting kan lett settes i halsen. Med min første så fikk han ingenting med sukker før han var 1 år. Med min andre ikke like nøye Hun fikk smake bolle fra 7-8 måneder blant annet. Om hun ikke hadde fått så hadde hun tatt. Anonymous poster hash: fc7e1...978
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 I små biter er det vel ikke noe stress, men boller og annen hvetebakst/gjærdeig ligger jo langt opp på værsting-lista over ting som oftest forårsaker kvelning. Anonymous poster hash: 2a404...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå