Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Er det en dum investering å kjøpe bæresele til en 8 mnd baby? Hvor lenge får jeg brukt den? Tenker på ergobaby. Er det noe jeg kan bruke i ett år til? Anonymous poster hash: c5f12...2bc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Åja, da er det jo kanskje ikke dumt i det heletatt. Takk. Har en liten tass som kun vil opp. Anonymous poster hash: c5f12...2bc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Jeg ville vurdert Manduca istedenfor. Jeg synes den er bedre når babyen er over 6mnd:) Anonymous poster hash: df348...08d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Ok, hvorfor det ? Anonymous poster hash: c5f12...2bc
Appelsinpiken Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ergobaby kan du bruke til 20 kg. Vi har brukt den til 4åringen på flyplasser o.l. Bruker den også til 2 åringen på kortere ved sykdom når han ikke vil sove bærer da på magen så han får kose ordentlig. Skal faktisk ha meg en til nå, siden de to yngste er tette, til å bruke på ferie.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg hadde kjøpt en ergo! Bruker faktisk den til å bære 6-åringen som har brukket foten nå. Anonymous poster hash: 78b0e...613
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Ok, hvorfor det ? Anonymous poster hash: c5f12...2bc Panelet kan forlenges/forkortes vha en glidelås. Det er også flere justeringsmuligheter på den. Jeg har også inntrykk av at Manduca passer til flere. Mannen min er veldig høy/bred og søsteren min veldig liten og Manduca passer godt til begge to:) Anonymous poster hash: df348...08d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Både Manduca og Ergo er gode bæreseler. Til et større barn vil jeg uansett foreslå en toddler-sele, som f.eks. Tula toddler, de er høyere og bredere i panelet. Min store gutt var for stor for Manducaen da han var 13-14 mnd gammel, men jeg vet mange bruker dem MYE lenger. Det hører også med til historien at jeg foretrekker et panel som gir god støtte langt oppover, med armene inn (og nå bruker jeg uansett bare sjal). Både Manduca og Ergo er gode valg, jeg vil anbefale at du prøver dem ut før du bestemmer deg - hvilken passer best til deg og din kropp? Anonymous poster hash: 2f195...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå