Gå til innhold

Flere som liker bestemorstilen? (interiør)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser opp, og det blir nok bestemorstil for alle penga! Elsker å brodere, så det blir nok broderte duker, puter og bilder og annet småtteri. Gammeldagse pyntegjenstander osv. For ikke å snakke om juletrepynten! Da jeg var lita elsket jeg å gå rundt i huset til besteforeldrene mine å se på alle de fine mønstrene og motivene, granske og leke med pyntegjenstandene. Synes det var så koselig og spennende. Håper at mine egne barn vil synes de har et koselig og fint hjem selv om det ikke blir hvitt/sølv med veggord da!;) Men er det egentlig sosialt akseptert å ha et hjem som avviker fra det moderne? Jeg føler litt på om jeg tør å innrede slik som jeg vil..

Anonymous poster hash: 41693...9d2

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du må jo bare ha huset ditt akkurat som du vil! Jeg synes at så lenge ting er gjennomført kan det være flott som bare det!

Skrevet

Der viktigste er å innrede det slik du og familien vil like det og at dere vil trives. Alt annet er uvesentlig. Unødvendig å være så trendy. Trender kommer og går uansett. Blir litt svett av de som skifter stil og møbler hele tiden.

Anonymous poster hash: b4ef9...4f9

Skrevet

Go for it! Gudene skal vite at vi ikke trenger flere helhvite hjem!

Anonymous poster hash: f81ba...fb4
Skrevet

Det er vel ikke helt sosialt akseptert, men det takler du! Jeg liker ikke bestemorstilen, blir for mye nips og for meg er det rot.

Skrevet

Ikke helt sosialt akseptert???

Jeg hadde syns det var spennende og forfriskende å komme inn i et hjem utenom det vanlige!

Anonymous poster hash: f81ba...fb4
Skrevet

Kjempekoselig stil :) Men enig som ei sier her, den må være gjennomført. Og det finnes selvfølgelig veeeeldig mange stygge "bestemor"gjenstander også. Men klarer man å styre unna dem og altfor mye små pyntegjenstander (slik at det bare ser rotete ut), så kan det være utrolig fint :)

Anonymous poster hash: 1afbe...f04
Skrevet

Mine barn hadde stortrivdes hos deg, de elsker den koselige stilen.

Jeg synes også det er varmt og trivelig, men takler ikke å ha det sånn hjemme. Får litt klaustrofobi av det, i tillegg til at jeg liker å ha et lettstelt hus.

Gå for det! :)

Anonymous poster hash: 9181e...b52
Skrevet

Kan noen finne frem et bilde av typisk bestemorstil? Jeg vet ikke hvordan den stilen ser ut:-)

Anonymous poster hash: f8bcd...c1c
Skrevet

Kan noen finne frem et bilde av typisk bestemorstil? Jeg vet ikke hvordan den stilen ser ut:-)

Anonymous poster hash: f8bcd...c1c

Det har jeg også lyst til å se, men veit ikke hvordan jeg gjør det selv.. Noen som ikke er analfabet på pc/mob?
Skrevet

Her er bilder av hva jeg forbinder med "bestemorstil" i alle fall, fordi våre besteforeldre hadde det slik hjemme: http://www.adressa.no/forbruker/hjem/article1721706.ece?Søk=Send+forespørsel

Vi tok litt av på teak-møblering i stua da vi kjøpte et 50-tallshus. Men det passer jo veldig godt inn her da, og blandet med noe moderne, synes vi at vi har fått det riktig så hyggelig her hjemme. Og da bryr jeg meg fint lite om hva andre måtte synes.

Eller, jeg bryr meg, i den forstand at jeg blir glad når andre liker det vi har gjort her hjemme, men det er ikke avgjørende for hvordan jeg har det. Ominnreder ikke fordi noen rynker på nesen av hjemmet vårt, for å si det sånn… ;)

Jeg er ikke så veldig begeistret for chabby-chic. Vil ikke ha det slik hjemme, men kan likevel synes at andre som har det slik hos seg har det hyggelig. Det er bare ikke en stil jeg vil velge hjemme hos meg. :)

Gå for det du liker, så blir det bra!

Skrevet

Åhhhh!!! Fantastisk :D Elsker det!!

Du MÅ skaffe den en sånn stor dalmatinerhund av porselen (gjerne to - en på hver side av peisen) ... og broderte bilder av folk i rokokko-klær ... og en pidestal med en bregne på ... også må du invitere meg på et slag bridge, sherry og fyrstekake.

Skrevet

Åhhhh!!! Fantastisk :D Elsker det!!

Du MÅ skaffe den en sånn stor dalmatinerhund av porselen (gjerne to - en på hver side av peisen) ... og broderte bilder av folk i rokokko-klær ... og en pidestal med en bregne på ... også må du invitere meg på et slag bridge, sherry og fyrstekake.

Jeg har faktisk to hunder i porselen, men bulldog og ikke dalmatiner.;) broderte folk i rokokkoklær har jeg faktisk også! Thihi!

Anonymous poster hash: 41693...9d2

Skrevet

Syns det er kjempekult med elementer av forskjellige stiler jeg, når det fungerer sammen. Vitner mye mer om et hjem da. Elsket stuebordet!

Ditt hjem din stil!

Anonymous poster hash: 89fbe...d73

Skrevet

Jeg synes du skal innrede det akkurat slik du vil, der det er hjerterom er det husrom! :)

Personlig er jeg ikke så glad i bestemorstilen, men jeg er ikke så glad i shabby-chic eller "bokstaver-på-veggen"-stilen heller, da. ;) Uansett synes jeg det er koselig hjemme hos folk som har gjort huset til sitt eget og trives der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...