Gå til innhold

Mandagshat...

Gjest fjernet-medlem-1402

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen komme med gode forslag til å komme gjennom dagen i dag?

Vært våken siden kl 4 og jeg har 20 små tømmermenn i full sving i hodet...

Hipp hurra for mandag, jobb og ny uke... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe, paracet, enda mer kaffe og et par paracet til. Topp det hele med marsipankake og cola (enda mer koffein).

God bedring.

Skrevet

Takk for råd, skal teste det ut :) håper dagen blir bedre for deg og resten av damene her inne :)

Skrevet

Jeg får alltid dårlig samvittighet når jeg tar egenmelding og da klarer jeg ikke slappe av for å komme i form igjen... Lider visstnok av snill pike-syndromet :huh:

Skrevet

Eneste som funker er paracet og koffein, ta deg en lang varm durs eller bad om du er så heldig og ha det i hus, vær egoistisk det er lov :) Ikke noe snill pike i dag.

Skrevet

Huff, bratt mandag! Ta vare på deg. Snille piker kommer til himmelen. Vi andre kommer så langt vi vil.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ta paracet og koffeinpiller sammen - fenazon fåes i sterk og svak.

2 avlange paracet 500 gram eller milligram eller sånt og 1 fenazon - det tar knekken på mye!

koffein hjelper paracet å virke bedre (og for en som har sin store andel av hodepine og migrene, så kan jeg love på tro, ære og alt at det virker!)

Skrevet

Tusen takk damer, knasker paracet og drikker espresso mens jeg holder øyelokkene oppe med fyrstikker.

Hodeverken er ikke fullt så fremtredende lengre.

Jeg må bare overleve til kl 19, da stuper jeg i seng sammen med minsten og håper på å sove frem til kl 6 neste dag :sovne:

Skrevet

God bedring!

Hold ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...