Gå til innhold

Kan far være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kraftig forkjølet. Er hjemme i permisjon med baby på fem uker. Kanfar være hjhjemme fra jobb og hjelpe med barnet?

Anonymous poster hash: 24cc4...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, barnepassers sykdom på egenmeldingsskjemaet :)

Skrevet

Hi her.

Så godt å høre! Han jobber kveld, så vi får se an formen min utover formiddagen.

Anonymous poster hash: 24cc4...d32

Skrevet

Pleier babyen å være mye våken på kvelden da? Du er kun forkjølet. Hvis ungen ikke gir mye jobb og sover for det meste på kvelden så er vel dette noe du bør greie!?!

Anonymous poster hash: b5f5c...b2e
Skrevet

Hvis du er så syk at du ikke kan ta deg av barnet kan han det, ja.

Anonymous poster hash: 5f459...dbc
Skrevet

Pleier babyen å være mye våken på kvelden da? Du er kun forkjølet. Hvis ungen ikke gir mye jobb og sover for det meste på kvelden så er vel dette noe du bør greie!?!

Baby er 5 uker, de kan være litt krevende da og med kraftig forkjølelse så trenger kanskje hi hjelp, og trenger og slappe av slik at hun ikke er syk lenger enn nødvendig.  barnets far kan da være hjemme med god samvittighet.

Skrevet

Føler man at man har nok med seg selv så kan far være hjemme så du får ligge i fred. Har gjort det flere ganger her i familien. Svigermor har også tatt barnet med seg hjem, bor i nabohuset, men ikke så små som 5 uker. Da vil jeg ha babyen i nærheten selv om jeg syk.

Skrevet

En ting er vel hva man KLARER, men det viktigste er jo å forsøke å unngå å smitte barnet! Syns mannen din skal bli hjemme i dag. Du er mest smittsom i dag og i morgen.

Anonymous poster hash: b8a2c...6b0

Skrevet

Hva med smittefare da?? Det er da ikke optimalt at en fem uker gammel baby blir forkjølet?

Det er neppe farlig, men jeg ser ingen grunn til å utsette en liten baby fir noe som helst som kan føre til ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...