Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg leste en tråd her og har såå lyst til og begynne med den, helst allerede i morgen...!! Men jeg ammer...Har fått i trykk av at dette er ganske harde øvelser, risikerer jeg og miste melken da jeg er utrent fra før? For det vil jeg IKKE... Men trenger helt klart og gå ned noen kg, hvertfall med dåp i mars og greier Anonymous poster hash: 9aed2...fe4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Nei, det skal du ikke bekymre deg for! Bare sørg for at du ikke har en BH på deg som er så stram at det kan tette melkegangene 30 day shred er egentlig vanlig trening med helt basicse øvelser som armhevinger, situps, litt hopping og styrke Så lenge det er mer enn 6 uker siden du fødte, og føler at kroppen er klar er det bare å peise på! Lykke til Anonymous poster hash: b81f3...3a4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Nei, det skal du ikke bekymre deg for! Bare sørg for at du ikke har en BH på deg som er så stram at det kan tette melkegangene 30 day shred er egentlig vanlig trening med helt basicse øvelser som armhevinger, situps, litt hopping og styrke Så lenge det er mer enn 6 uker siden du fødte, og føler at kroppen er klar er det bare å peise på! Lykke til Anonymous poster hash: b81f3...3a4 Takk! Det er snart 3 mnd siden fødsel og jeg er klar som et egg! Anonymous poster hash: 9aed2...fe4
spiresnart Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Hva er forresten forskjellen på 30 days shred og ripped in 30 (eller hva den heter?) Hvem er mest effektiv?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Du bør starte med 30 days shred og så gå over til ripped etterpå, det gjorde jeg og er glad jeg startet med shred. For en utrent kropp så er i hvertfall det jeg anbefaler. Jeg gjorde det og fikk gode resultater i hvertfall.. Husk på kostholdet mens du holder på også Anonymous poster hash: 4513b...aeb
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Du bør starte med 30 days shred og så gå over til ripped etterpå, det gjorde jeg og er glad jeg startet med shred. For en utrent kropp så er i hvertfall det jeg anbefaler. Jeg gjorde det og fikk gode resultater i hvertfall.. Husk på kostholdet mens du holder på også Anonymous poster hash: 4513b...aeb Da gjør jeg det! jeg veier 80 kg så har jo litt fett jeg vil få av...Men vil jeg egentlig miste vekt av dette eller vil jeg gå opp? (med tanke på muskler) For jeg vil ikke ha like mye fett om 30 dager, men istedenfor fått muskler som gjør at jeg ser ENDA større ut.. Haha, helt sikkert ikke sånn det fungerer da men jeg er grønn på dette... Anonymous poster hash: 9aed2...fe4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Grunnen til at jeg spørr er at jeg har lest folk har sagt de har gått opp 1 kg++ og ikke fett.. Men de har kanskje vært tynne i utgangspunktet..? *følersegdum* Anonymous poster hash: 9aed2...fe4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Gi det et forsøk å se. Regner med du går ned siden du har litt å ta av. Men det kan gå sakte fordi muskler veier mer enn fett. Du kommer til å like å kjenne musklene og All den nye energien! Meld deg inn i gruppa her! lykke til! Anonymous poster hash: f6418...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå