Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 ;-) Anonymous poster hash: 3da66...5aa
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 En gravidbukse som passer, aller helst en joggebukse. En genser som passer, og sko jeg slipper å bøye mrg for å ta på (les: joggesko, ferdig knytt + skoskei) Anonymous poster hash: 7fc67...2f7
<3 2G <3 Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Klær som passe kroppen min. Vet ikke hva jeg skal kalle den jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Avslappet men pen vil jeg si? En normal dongribukse/jeans med singlet og en jakke eller pen genser over. Har gjerne et smykke eller amrband til. Er veldi gla i de singlettene som kan dras ned til hoftene, jeg er ikke stor men liker ikke vise mage fordet Hva heter denne stilen? Anonymous poster hash: 4bf32...5aa
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Komfortable jeans med stretch møter genser og joggesko. Ikke akkurat haute couture de paris, men shopping er såå kjedeliig Anonymous poster hash: a0c31...6f4
Gjest lillehi Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Hummer og kanari😏 de klærne jeg har råd til, så resultatet blir deretter🙊
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Litt hipsterinspirert. Går mye med tights, og har skjorte eller gensere som dekker rumpen til overdel. Hverdagskjoler og litt 50-tallskjoler innimellom, i tillegg til at jeg en sjelden gang går med jeans og vanlige gensere. Elsker også highwaist, skjørt og shortser. Skoene er som regel converse, ankelstøvletter eller sko med kilehæl - kommer helt an på resten av antrekket. Bruker små skuldervesker eller større vesker med goood plass. Er plutselig blitt 24 år, og vurderer å endre stilen til en litt mer voksen stil, men jeg synes klærne jeg har nå er veldig behagelig å gå i, og trives veldig godt med stilen min Anonymous poster hash: 84134...9ea
Pom-mom Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Akkurat nå? Figther joggebuksa til typen & en slitt singlett. Ellers stilletter. trange bukser & ofte en lang topp som dekker litt mer. Mye kjoler. Mye designer klær blanda med billigere mærker & ting kjøpt på markeder. Klarer ikke finne en stil å dedikere hele garderoben til så har litt av allt. Kommer veldig Ann på humøret & hva jeg skal. Veska til 80000 kan fint brukes til skjøtet jeg kjøpte i Spania for 6€ kler meg etter humør & anledning
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Har hatt goth-stil så lenge jeg kan huske, men har nå veldig tonet ned. Viktoriansk aristokrat kanskje? Anonymous poster hash: d3ae4...927
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Akkurat nå? Truse og t-skjorte og lagt-seg-med-vått-hår stil. Til vanlig jeans, lave støvletter/boots, genser og gjerne et skjerf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Kjole og skjørt dame. Høye støvletter. Liker det feminine. Anonymous poster hash: e5c64...da0
Mandala Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Litt baggy bukser, converse sko, mest jordfarger. Tja, vanskelig å forklare. Me. Klærne gjør uten tvil sitt til at jeg ser yngre ut enn jeg er. Men jeg har endelig funnet stilen min så jeg tenker ikke å endre den med det første.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Akkurat nå? Figther joggebuksa til typen & en slitt singlett. Ellers stilletter. trange bukser & ofte en lang topp som dekker litt mer. Mye kjoler. Mye designer klær blanda med billigere mærker & ting kjøpt på markeder. Klarer ikke finne en stil å dedikere hele garderoben til så har litt av allt. Kommer veldig Ann på humøret & hva jeg skal. Veska til 80000 kan fint brukes til skjøtet jeg kjøpte i Spania for 6€ kler meg etter humør & anledning 80 000?? Som i ÅTTI tusen? For en veske...? Anonymous poster hash: e756a...aaf
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Hverdagslig stil med mye store strikkedeplagg og trange bukser. Må alltid ha fresh sminke og knall lebestift. Liker å pynte meg mer med smykker og sminke enn med klær. Anonymous poster hash: 473f5...426
Jallow B Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 Litt hipsterinspirert. Går mye med tights, og har skjorte eller gensere som dekker rumpen til overdel. Hverdagskjoler og litt 50-tallskjoler innimellom, i tillegg til at jeg en sjelden gang går med jeans og vanlige gensere. Elsker også highwaist, skjørt og shortser. Skoene er som regel converse, ankelstøvletter eller sko med kilehæl - kommer helt an på resten av antrekket. Bruker små skuldervesker eller større vesker med goood plass. Er plutselig blitt 24 år, og vurderer å endre stilen til en litt mer voksen stil, men jeg synes klærne jeg har nå er veldig behagelig å gå i, og trives veldig godt med stilen min Anonymous poster hash: 84134...9ea You and me both, og jeg er noen år eldre. Også slenger jeg på med noen fantastiske øreringer hver dag også, og bruker like gjerne "festkjolene" til daglig som til fest.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Casual, sporty, enkel. Mye jeans, t-shirt og cardigan Anonymous poster hash: 8127c...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå