Ugl@ ruger... Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Skittentøyskurven har vært tom!!!! I flere timer!!!! Fra i formiddag til jentene la seg. Nå skal så sies at tenåringen har vært borte i helgen, men alikevel!! Beste av alt, jeg har ikke satt på en eneste vask!!! Snakker om tidenes morsdag dere!
frk Nilsen Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Skittentøyskurven har vært tom!!!! I flere timer!!!! Fra i formiddag til jentene la seg. Nå skal så sies at tenåringen har vært borte i helgen, men alikevel!! Beste av alt, jeg har ikke satt på en eneste vask!!! Snakker om tidenes morsdag dere! Hva! finnes det en bunn i skittentøyskurven, håper du spøker nå for den har jeg aldri sett
bIomstre Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Skittentøyskurven har vært tom!!!! I flere timer!!!! Fra i formiddag til jentene la seg. Nå skal så sies at tenåringen har vært borte i helgen, men alikevel!! Beste av alt, jeg har ikke satt på en eneste vask!!! Snakker om tidenes morsdag dere! Hva! finnes det en bunn i skittentøyskurven, håper du spøker nå for den har jeg aldri sett Hun juger... Garantert... Trordetikkeførjegfårsedet!
Ugl@ ruger... Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2014 Nå er den halvfull igjen. Men jeg har ambisjoner om å se bunnen igjen i morgen. Blod på tann!! Det fine er at mannen faktisk har greid å vaske ulla uten å ødelegge den!! Og det hvite er fortsatt hvitt! Helt utrolig! Han greier støtt å dra fram et ess fra ermet som kan få meg til å male i fryd. Tøm skittentøys kurven så er det belønning å få...purr purr.....hihi....
Ziva Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Miraklet i vaskukurven skjer hver mandag mellom kl 07.00-15.00 (så sant ikke gubben er hjemme). Her i huset har gubben forbud mot å røre vasken. Det blir for dyrt i lengden. Sist han vasket klær gikk små snertne hvite (dyre) blondetruser i samme maskin som jakttøy. Har ikke helt behovet for kammofargede truser i sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå