Gå til innhold

Et mirakel har skjedd!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skittentøyskurven har vært tom!!!! I flere timer!!!! Fra i formiddag til jentene la seg. Nå skal så sies at tenåringen har vært borte i helgen, men alikevel!!

Beste av alt, jeg har ikke satt på en eneste vask!!! Snakker om tidenes morsdag dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skittentøyskurven har vært tom!!!! I flere timer!!!! Fra i formiddag til jentene la seg. Nå skal så sies at tenåringen har vært borte i helgen, men alikevel!!

Beste av alt, jeg har ikke satt på en eneste vask!!! Snakker om tidenes morsdag dere!

Hva! finnes det en bunn i skittentøyskurven, håper du spøker nå for den har jeg aldri sett

Skrevet

Hva! finnes det en bunn i skittentøyskurven, håper du spøker nå for den har jeg aldri sett

Hun juger... Garantert... Trordetikkeførjegfårsedet!
Skrevet

Nå er den halvfull igjen. Men jeg har ambisjoner om å se bunnen igjen i morgen. Blod på tann!!

Det fine er at mannen faktisk har greid å vaske ulla uten å ødelegge den!! Og det hvite er fortsatt hvitt! Helt utrolig!

Han greier støtt å dra fram et ess fra ermet som kan få meg til å male i fryd. Tøm skittentøys kurven så er det belønning å få...purr purr.....hihi....

Skrevet

Miraklet i vaskukurven skjer hver mandag mellom kl 07.00-15.00 (så sant ikke gubben er hjemme).

Her i huset har gubben forbud mot å røre vasken. Det blir for dyrt i lengden. Sist han vasket klær gikk små snertne hvite (dyre) blondetruser i samme maskin som jakttøy. Har ikke helt behovet for kammofargede truser i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...