Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Har i perioder alltid slitt med å spise mat. Nå er jeg i en slik periode, blir dårlig form og får hodepine og er kvalm, spiser kun potetgull, og drikker kun cola i slike perioder, så blodsukkeret hopper opp og ned. Må vri om raskt, da jeg har en krevende uke foran meg, hvor jeg blant annet begynner på jobb etter permisjon, og er alene hjemme med ungene. Så hva er enklest å tvinge i seg, noen gode tips?? Snur seg fort, om jeg klarer å starte med å spise noe annet en potetgull og brus. Anonymous poster hash: 0861c...b24
Følelsesvims Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Når jeg er skikkelig matlei (og hver dag til frokost ) spiser jeg ting som er enkelt. Blir mye frokostblanding Eventuelt Cottage cheese med syltetøy/eple+kanel, smoothies. Smoothies kan du tilsette litt proteinpulver.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor klarer du ikke å spise, er det fordi du er kvalm? I så fall, når jeg er kvalm er det enklest å tvinge i seg de billigste, "tomme" rundstykkene fra matbutikken med en skive gulost oppå Anonymous poster hash: c012f...e2c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Jeg vet ikke helt om du har det slik som meg, men om jeg er veldig trøtt og har søvnunderskudd spiser jeg gjerne "drittmat" som sjokolade brus chips osv. Jeg trenger liksom de raske karbohydratene.... Mye søvn er nøkkelen her i gården. Har ellers ingen gode råd med tanke på mat, men som en foreslår over her, tenker jeg skive med ost eller salami (som også er litt salt) er bra. Og vann! prøv å bytte ut cola med vann, selv om du er kvalm. Lykke til Anonymous poster hash: 918bf...9f2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Be noen på middag, da spiser jeg alltid mer Eller spis sammen med noen i lunch... Sammen med barna... Lag lett mat! Salater, små fine snitter, noe delikat - da eter jeg i allefall! Anonymous poster hash: 0f961...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå