Gjest Kira Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Gi meg en S Gi meg en V Gi meg en I Gi meg en G Gi meg en E Gi meg en R Gi meg en S Hva blir det? Skyt meg! Ha en fortsatt fin kveld!
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Det virket som litt ufint å like innlegget men det er altså en framtid for deg i cheering. Ziva trenger sikkert øvingsblink? Og vil du kanskje vurdere skyte dem i stedet for deg? Endret 9. februar 2014 av sug lut
Iiiiik Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hold ut! De blir der sikkert ikke evig. Tenk på at uansett hvor slitsomme de er, så har de produsert den deilige mannen du endte opp med å gifte deg med. Stor klem
Himmel og hav Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Pust med magen og hold deg unna skarpe gjenstander!
Ziva Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Pust dypt, se på svigers, så se på din mann. Er det ikke merkelig at noe så irritabelt har skapt noe så deilig. Så lenge de ikke flytter inn i nabohuset så overlever du en runde i ny og ne. Ønsker deg en strålende dag.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 En klem til deg, og ta deg en liten luftetur hver gang muligheten byr seg
Gjest Kira Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Takk for sympati! Jeg ga f#¤"%# før jeg fikk barn, men jeg blir så skuffet på deres vegne. Og på min mann sine vegne. Det er svært sjelden jeg forteller noen om hvordan ting er, men gårsdagen tok førsteplassen. Se for dere historien om Askepott, bytt ut Askepott med min mann og bytt ut prinsen med meg. Haha, glem den sammenligningen, den var skikkelig dårlig Men historien inneholder stemor, stesøsken, grådighet og krav. Uansett, så er festelighetene over for denne gangen og alle overlevde. (Psssss Ziva; neste gang er du også invitert, just in case)
amandine Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Å, så leit, Kira. Det er alltid så jævlig mye såre greier å rote opp i. Og man blir plutselg verdens såreste lille barn sånn på et øyeblikk. Og man blir sint som en løve og alt på en gang.
Ziva Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Takk for sympati! Jeg ga f#¤"%# før jeg fikk barn, men jeg blir så skuffet på deres vegne. Og på min mann sine vegne. Det er svært sjelden jeg forteller noen om hvordan ting er, men gårsdagen tok førsteplassen. Se for dere historien om Askepott, bytt ut Askepott med min mann og bytt ut prinsen med meg. Haha, glem den sammenligningen, den var skikkelig dårlig Men historien inneholder stemor, stesøsken, grådighet og krav. Uansett, så er festelighetene over for denne gangen og alle overlevde. (Psssss Ziva; neste gang er du også invitert, just in case) Da skal vi få det gøy da Kira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå