Gå til innhold

Noen som kan tyde droemmer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en skikkelig ekkel droem i natt som jeg ikke klarer aa glemme..

 

Det var flere av oss som var ute aa gikk tur i et slags fjell, var veldig bratt og vi begynnte paa toppen aa gikk nedover i runder rundt fjellet. Det var en "sti" som vi fulgte aa den var veldig langt ute paa kanten og det var kjempe skummelt aa gaa da flere av oss holdt paa aa ramle ned (det var som et stup paa kanten, rett ned).

 

Naar vi var kommet ned satte vi oss paa en cafe og saa opp paa fjellet. Da saa jeg en rytter paa en brun hest som gikk samme "ruten" som oss. Plutselig faller de begge i et langt fritt fall og lander kun noen meter fra oss. Hesten foerst og rytteren paa hesten. Hesten doede, mens rytteren overlevde.

 

Noen som har peiling paa hva dette kan bety?



Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente du noen av de andre personene?

Har du noe forhold til hester?

Har du drømt noe liknende tidligere?

 

Jeg må tenke litt mer på denne. Jeg har ikke noe oppvakt svar på hva det betyr sån umiddelbart, men jeg skal se om jeg kan komme frem til noe.

 

Husker du noen fler detaljer?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Skrevet

Jeg må ta noen løse tanker først.

Fjellet har noe med en utfordring å gjøre. Skjer det noe spesielt i livet ditt nå? Nye utfordringer på jobb, en konsert du skal spille, idrettsarrangement du skal delta på eller psykologtimer du skal gå til? Noe du gruer deg til men som du også vet eller tror vil være bra for deg?

Spiralene får meg til å tenke at det er noe du skal gjøre flere ganger og det at du kommer lengre ned for hver runde kan tyde på at du tror det blir enklere eller mindre farlig etter hvert. Du faller ikke selv i drømmen. Det tror jeg tyder på at du har god tiltro til at dette skal du klare, selv om det er skremmende.

Rytteren som faller tror jeg dreier seg om svik. Det du virkelig er redd for er at noen skal svikte deg eller kanskje mer sansynlig at du skal svikte noen andre. Det er hesten som trår feil og drar med seg rytteren, men det er bare hesten som dør? Du har ikke tanker om å angi noen, melde noen for noe ulovlig eller noe i den dur?

 

Denne drømmen var vansklig. Jeg får ikke skikkelig tak på den. Hvem er disse menneskene du er på fjellet med og går på cafe med?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Skrevet

Kan forsøke, men tar noen forbehold. Flere symboler kan være dine personlige. Det må du føle på selv :)

 

At flere venner går langs en avgrunn kan bety at du føler at du må følge endel sosiale koder og er redd for å falle utenfor det sosiale felleskapet. Brune hester symboliserer tenkning. Hesten (et tankesett) dør, mens rytteren (den som tenker) overlever.

 

Mulig at du har noen tankemønstre som du har adoptert, men som det er på tide å gi slipp på?

Skrevet

En tolkningsmulighet er også at du er gravid eller nettopp har fått barn,sansynlig vis ditt første. Du befinner deg i en kultur der du ikke helt kan spillereglene og der du strever for ikke å trå feil sossialt.

Du er også hesten. Du vet at om du trår feil river du barnet med deg, men du vil offre alt for at barnet ikke skal skades. Det passer spesielt godt hvis opplevelsen. Av at hesten dør er mer rolig og tilfredsstillende enn skremmende.

 

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Skrevet

Kjente du noen av de andre personene?

Har du noe forhold til hester?

Har du drømt noe liknende tidligere?

 

Jeg må tenke litt mer på denne. Jeg har ikke noe oppvakt svar på hva det betyr sån umiddelbart, men jeg skal se om jeg kan komme frem til noe.

 

Husker du noen fler detaljer?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Har aldri droemt noe lignende foer og har ikke noe forhold til hester, eller gaa tur i fjellet.Jeg  tror ikke jeg kjente disse personene, men kan ikke si for sikkert.. Naar vi skulle ta fatt paa tilbake turen, sa guiden (tror jeg), at oppover turen var ikke saa skummel og farlig aa gaa som da vi hadde gaatt nedover fra fjelltoppen

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

Skrevet

Jeg må ta noen løse tanker først.

Fjellet har noe med en utfordring å gjøre. Skjer det noe spesielt i livet ditt nå? Nye utfordringer på jobb, en konsert du skal spille, idrettsarrangement du skal delta på eller psykologtimer du skal gå til? Noe du gruer deg til men som du også vet eller tror vil være bra for deg?

Spiralene får meg til å tenke at det er noe du skal gjøre flere ganger og det at du kommer lengre ned for hver runde kan tyde på at du tror det blir enklere eller mindre farlig etter hvert. Du faller ikke selv i drømmen. Det tror jeg tyder på at du har god tiltro til at dette skal du klare, selv om det er skremmende.

Rytteren som faller tror jeg dreier seg om svik. Det du virkelig er redd for er at noen skal svikte deg eller kanskje mer sansynlig at du skal svikte noen andre. Det er hesten som trår feil og drar med seg rytteren, men det er bare hesten som dør? Du har ikke tanker om å angi noen, melde noen for noe ulovlig eller noe i den dur?

 

Denne drømmen var vansklig. Jeg får ikke skikkelig tak på den. Hvem er disse menneskene du er på fjellet med og går på cafe med?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Kan si at forholdet til min mann er ikke saerlig bra og jeg tenker mye paa om jeg skal forlate han og ta med meg ungene. Han har sveket meg paa en maate, da han gikk bak ryggen min for en tid tilbake og jeg foeler jeg ikke kan stole paa han.

Tror ikke jeg kjente noen av menneskene, vi var bare i en gruppe med en guide tror jeg. Var veldig skremt aa redd etter jeg saa denne hesten og rytteren som falt saa langt ned og var redd for aa gaa oppover fjellet igjen. Guiden beroliget med at det var lettere og ikke saa skremmende aa gaa oppover som det hadde vaert paa turen nedover

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

Skrevet

En tolkningsmulighet er også at du er gravid eller nettopp har fått barn,sansynlig vis ditt første. Du befinner deg i en kultur der du ikke helt kan spillereglene og der du strever for ikke å trå feil sossialt.

Du er også hesten. Du vet at om du trår feil river du barnet med deg, men du vil offre alt for at barnet ikke skal skades. Det passer spesielt godt hvis opplevelsen. Av at hesten dør er mer rolig og tilfredsstillende enn skremmende.

 

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Er ikke gravid. Minstemann er 10 mnd

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

Skrevet

Kan forsøke, men tar noen forbehold. Flere symboler kan være dine personlige. Det må du føle på selv :)

 

At flere venner går langs en avgrunn kan bety at du føler at du må følge endel sosiale koder og er redd for å falle utenfor det sosiale felleskapet. Brune hester symboliserer tenkning. Hesten (et tankesett) dør, mens rytteren (den som tenker) overlever.

 

Mulig at du har noen tankemønstre som du har adoptert, men som det er på tide å gi slipp på?

Tror ikke det var venner jeg gikk sammen, mer som en tur gruppe :)

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! :)



Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb
Skrevet

 

Jeg må ta noen løse tanker først.

Fjellet har noe med en utfordring å gjøre. Skjer det noe spesielt i livet ditt nå? Nye utfordringer på jobb, en konsert du skal spille, idrettsarrangement du skal delta på eller psykologtimer du skal gå til? Noe du gruer deg til men som du også vet eller tror vil være bra for deg?

Spiralene får meg til å tenke at det er noe du skal gjøre flere ganger og det at du kommer lengre ned for hver runde kan tyde på at du tror det blir enklere eller mindre farlig etter hvert. Du faller ikke selv i drømmen. Det tror jeg tyder på at du har god tiltro til at dette skal du klare, selv om det er skremmende.

Rytteren som faller tror jeg dreier seg om svik. Det du virkelig er redd for er at noen skal svikte deg eller kanskje mer sansynlig at du skal svikte noen andre. Det er hesten som trår feil og drar med seg rytteren, men det er bare hesten som dør? Du har ikke tanker om å angi noen, melde noen for noe ulovlig eller noe i den dur?

 

Denne drømmen var vansklig. Jeg får ikke skikkelig tak på den. Hvem er disse menneskene du er på fjellet med og går på cafe med?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Kan si at forholdet til min mann er ikke saerlig bra og jeg tenker mye paa om jeg skal forlate han og ta med meg ungene. Han har sveket meg paa en maate, da han gikk bak ryggen min for en tid tilbake og jeg foeler jeg ikke kan stole paa han.

Tror ikke jeg kjente noen av menneskene, vi var bare i en gruppe med en guide tror jeg. Var veldig skremt aa redd etter jeg saa denne hesten og rytteren som falt saa langt ned og var redd for aa gaa oppover fjellet igjen. Guiden beroliget med at det var lettere og ikke saa skremmende aa gaa oppover som det hadde vaert paa turen nedover

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

 

Da prøver jeg meg. Tenker at du har gått /er på vei ned fjellet med barna dine(ned fra der du har vært). Tryggheten, som er hesten(hester symboliserer også ofte seksualitet, kanskje det dør, pga sviket? for en stund?) du sitter på, dør/tar imot fallet, men du overlever. Du vet at du må videre i livet(opp fjellet igjen), og er redd, men ditt klokere jeg(guiden) beroliger deg med at det vil gå bra. Noe sånt, kort sagt....

Skrevet

 

 

Jeg må ta noen løse tanker først.

Fjellet har noe med en utfordring å gjøre. Skjer det noe spesielt i livet ditt nå? Nye utfordringer på jobb, en konsert du skal spille, idrettsarrangement du skal delta på eller psykologtimer du skal gå til? Noe du gruer deg til men som du også vet eller tror vil være bra for deg?

Spiralene får meg til å tenke at det er noe du skal gjøre flere ganger og det at du kommer lengre ned for hver runde kan tyde på at du tror det blir enklere eller mindre farlig etter hvert. Du faller ikke selv i drømmen. Det tror jeg tyder på at du har god tiltro til at dette skal du klare, selv om det er skremmende.

Rytteren som faller tror jeg dreier seg om svik. Det du virkelig er redd for er at noen skal svikte deg eller kanskje mer sansynlig at du skal svikte noen andre. Det er hesten som trår feil og drar med seg rytteren, men det er bare hesten som dør? Du har ikke tanker om å angi noen, melde noen for noe ulovlig eller noe i den dur?

 

Denne drømmen var vansklig. Jeg får ikke skikkelig tak på den. Hvem er disse menneskene du er på fjellet med og går på cafe med?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Kan si at forholdet til min mann er ikke saerlig bra og jeg tenker mye paa om jeg skal forlate han og ta med meg ungene. Han har sveket meg paa en maate, da han gikk bak ryggen min for en tid tilbake og jeg foeler jeg ikke kan stole paa han.

Tror ikke jeg kjente noen av menneskene, vi var bare i en gruppe med en guide tror jeg. Var veldig skremt aa redd etter jeg saa denne hesten og rytteren som falt saa langt ned og var redd for aa gaa oppover fjellet igjen. Guiden beroliget med at det var lettere og ikke saa skremmende aa gaa oppover som det hadde vaert paa turen nedover

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

 

Da prøver jeg meg. Tenker at du har gått /er på vei ned fjellet med barna dine(ned fra der du har vært). Tryggheten, som er hesten(hester symboliserer også ofte seksualitet, kanskje det dør, pga sviket? for en stund?) du sitter på, dør/tar imot fallet, men du overlever. Du vet at du må videre i livet(opp fjellet igjen), og er redd, men ditt klokere jeg(guiden) beroliger deg med at det vil gå bra. Noe sånt, kort sagt....

 

Vil det si at jeg skal holde ut i forholdet og det blir bedre, eller at jeg skal forlate han og vi da faar det bedre? (etter din tolkning)

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

Skrevet

 

 

 

Jeg må ta noen løse tanker først.

Fjellet har noe med en utfordring å gjøre. Skjer det noe spesielt i livet ditt nå? Nye utfordringer på jobb, en konsert du skal spille, idrettsarrangement du skal delta på eller psykologtimer du skal gå til? Noe du gruer deg til men som du også vet eller tror vil være bra for deg?

Spiralene får meg til å tenke at det er noe du skal gjøre flere ganger og det at du kommer lengre ned for hver runde kan tyde på at du tror det blir enklere eller mindre farlig etter hvert. Du faller ikke selv i drømmen. Det tror jeg tyder på at du har god tiltro til at dette skal du klare, selv om det er skremmende.

Rytteren som faller tror jeg dreier seg om svik. Det du virkelig er redd for er at noen skal svikte deg eller kanskje mer sansynlig at du skal svikte noen andre. Det er hesten som trår feil og drar med seg rytteren, men det er bare hesten som dør? Du har ikke tanker om å angi noen, melde noen for noe ulovlig eller noe i den dur?

 

Denne drømmen var vansklig. Jeg får ikke skikkelig tak på den. Hvem er disse menneskene du er på fjellet med og går på cafe med?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Kan si at forholdet til min mann er ikke saerlig bra og jeg tenker mye paa om jeg skal forlate han og ta med meg ungene. Han har sveket meg paa en maate, da han gikk bak ryggen min for en tid tilbake og jeg foeler jeg ikke kan stole paa han.

Tror ikke jeg kjente noen av menneskene, vi var bare i en gruppe med en guide tror jeg. Var veldig skremt aa redd etter jeg saa denne hesten og rytteren som falt saa langt ned og var redd for aa gaa oppover fjellet igjen. Guiden beroliget med at det var lettere og ikke saa skremmende aa gaa oppover som det hadde vaert paa turen nedover

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

 

Da prøver jeg meg. Tenker at du har gått /er på vei ned fjellet med barna dine(ned fra der du har vært). Tryggheten, som er hesten(hester symboliserer også ofte seksualitet, kanskje det dør, pga sviket? for en stund?) du sitter på, dør/tar imot fallet, men du overlever. Du vet at du må videre i livet(opp fjellet igjen), og er redd, men ditt klokere jeg(guiden) beroliger deg med at det vil gå bra. Noe sånt, kort sagt....

 

Vil det si at jeg skal holde ut i forholdet og det blir bedre, eller at jeg skal forlate han og vi da faar det bedre? (etter din tolkning)

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

 

Det vett jeg ikke. Men jeg tror du vet det selv, hvis du spør:) Spør "guiden" din!

Skrevet

 

 

 

 

Jeg må ta noen løse tanker først.

Fjellet har noe med en utfordring å gjøre. Skjer det noe spesielt i livet ditt nå? Nye utfordringer på jobb, en konsert du skal spille, idrettsarrangement du skal delta på eller psykologtimer du skal gå til? Noe du gruer deg til men som du også vet eller tror vil være bra for deg?

Spiralene får meg til å tenke at det er noe du skal gjøre flere ganger og det at du kommer lengre ned for hver runde kan tyde på at du tror det blir enklere eller mindre farlig etter hvert. Du faller ikke selv i drømmen. Det tror jeg tyder på at du har god tiltro til at dette skal du klare, selv om det er skremmende.

Rytteren som faller tror jeg dreier seg om svik. Det du virkelig er redd for er at noen skal svikte deg eller kanskje mer sansynlig at du skal svikte noen andre. Det er hesten som trår feil og drar med seg rytteren, men det er bare hesten som dør? Du har ikke tanker om å angi noen, melde noen for noe ulovlig eller noe i den dur?

 

Denne drømmen var vansklig. Jeg får ikke skikkelig tak på den. Hvem er disse menneskene du er på fjellet med og går på cafe med?

 

Anonymous poster hash: 91e36...06c

Kan si at forholdet til min mann er ikke saerlig bra og jeg tenker mye paa om jeg skal forlate han og ta med meg ungene. Han har sveket meg paa en maate, da han gikk bak ryggen min for en tid tilbake og jeg foeler jeg ikke kan stole paa han.

Tror ikke jeg kjente noen av menneskene, vi var bare i en gruppe med en guide tror jeg. Var veldig skremt aa redd etter jeg saa denne hesten og rytteren som falt saa langt ned og var redd for aa gaa oppover fjellet igjen. Guiden beroliget med at det var lettere og ikke saa skremmende aa gaa oppover som det hadde vaert paa turen nedover

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

 

Da prøver jeg meg. Tenker at du har gått /er på vei ned fjellet med barna dine(ned fra der du har vært). Tryggheten, som er hesten(hester symboliserer også ofte seksualitet, kanskje det dør, pga sviket? for en stund?) du sitter på, dør/tar imot fallet, men du overlever. Du vet at du må videre i livet(opp fjellet igjen), og er redd, men ditt klokere jeg(guiden) beroliger deg med at det vil gå bra. Noe sånt, kort sagt....

 

Vil det si at jeg skal holde ut i forholdet og det blir bedre, eller at jeg skal forlate han og vi da faar det bedre? (etter din tolkning)

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

 

Det vett jeg ikke. Men jeg tror du vet det selv, hvis du spør:) Spør "guiden" din!

 

Tusen takk for at du tok deg tid :)

 

Anonymous poster hash: 2ea1a...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...