Gå til innhold

Likte du denne vesken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min stil

 

Anonymous poster hash: e3733...f23

Skrevet

Nei.

Skrevet

Tjaaaa.. Ikke min stil, men den var litt kul til den rette stilen.



Anonymous poster hash: 95d0a...c85
Skrevet

Jeg likte den :-)

 

Synes hippiestilen kan være fin, særlig om sommeren.

 

Anonymous poster hash: 7d4b9...eb5

Skrevet

Litt for "hippie" for meg, er jeg redd ...

Skrevet

Nei. Gammeldags.

 

Anonymous poster hash: ed596...d65

Skrevet

Kjempefin!

Er så lei av LV og Michael Kors, jeg har ikke ord...

Skrevet

Oj, ser ut som en veske mamma brukte på 70-tallet. Ikke akkurat hippie pr i dag. Fremkaller noen nostalgiske følelser, men kunne aldri brukt en sånn veske selv. 

Skrevet

Jeg fikk en lignende liten rosa veske engang når jeg var liten, tidlig 80 tall.. Men liker ikke slike nå.

 

Anonymous poster hash: 086a6...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...