Gå til innhold

Flere bonusforeldre der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker du bonusbaret/barna ?

Anonymous poster hash: f34c1...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet/barna** :)

Anonymous poster hash: f34c1...d25

Skrevet

Er veldig glad i barnet, men elsker gjør jeg ikke.

Anonymous poster hash: f7dd3...78e
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen er bonusfar, og han behandler alle likt. Men han elsker nok ikke mitt barn like høyt som de vi har sammen. Og det forventer jeg egentlig ikke heller

Skrevet

Jeg har et bonus barn. Hun var ikke mer en ca 1,5 år da jeg ble sammen med hennes pappa. Hun er hos oss 50/50 og er nå snart 12 år. Jeg har alltid være kjempe glad i frøkna, men det er trist å si at ting forandret seg da min mann og jeg fikk 2 felles barn. Jeg er fortsatt kjempe glad i jenta, men jeg elsker mine egne barn på en helt annen måte.

Jeg trodde jeg elsket hennes som om hun skulle være mitt egent barn, men det var først da jeg fikk barn selv jeg visste hvor mye man kunne elske et barn.

Anonymous poster hash: d5c05...e64

Skrevet

Kan nok ikke si jeg elsker han,men er veldig glad i han :)

Anonymous poster hash: 9f5bb...dc4
Skrevet

Veldig glad i mine to, ja. Føler ikke samme båndet, samme bekymringene som med mine egne. Men vet at hvis noe skulle skje med far og biologisk mor, hadde det ikke vært tvil om at jeg ville hatt dem hos meg og overtatt omsorgen, om jeg fikk lov da selvsagt, og hvis de ville det selv.

Anonymous poster hash: af241...235

Skrevet

Jeg har heller ikke samme følelser for bonusen som for våre felles barn. Jeg er på en måte glad i han på linje med mine biologiske tantebarn - og de er jeg jo ganske så glad i. (Tantebarna på mannens side har jeg aldri hatt noe særlig med å gjøre, og har derfor ingen spesielle følelser for). Mine egne barn ELSKER jeg!

Anonymous poster hash: 46767...526
Skrevet

Ja, det gjør jeg faktisk :) hun er litt min sin hun også. Elsker henne fordi hun er mi manns sin, og fordi hun er verdens beste storesøster til våre andre barn <3

Skrevet

Jeg elsker ikke mine bonusbarn. Synd å si. Jeg ELSKER mine egne barn.

Anonymous poster hash: 5711d...a34

Skrevet

Nei elsker han ikke men er glad i han :) elsker mine .

Anonymous poster hash: 41b2a...a46

Skrevet

Ja det vil jeg si at jeg gjør.

Jeg elsker henne som familie.

Båndet mellom egne barn er noe helt annet og kan ikke sammenlignes.

Men jeg setter henne før meg, og hun behandles som det unike mennesket hun er.

Jeg er uendelig glad i henne og jeg føler hun er mye min og.

Det er vi som har omsorgen for henne, minimal kontakt med mor.

Hun er et av barna mine og hun får det hun trenger og ikke trenger av meg.

Vi har et godt forhold og hun kommer til meg med alt fra krangler til sex.sorger og gleder.

Hun har blitt tatt imot med forståelse og omsorg, og hun føler seg trygg.

Hun har jammen ikke hatt det lett, før ting kom fram i lyset.

Skrevet

Ja, jeg elsker de! Her i huset har vi dine, mine og våre barn- og alle behandles likt!

Jeg har vært bonusmamma for de i 3,5 år nå, og har elsket de fra første dag. Men det er helt klart forskjell på hvordan jeg elsker mine og mannen min sine barn, jeg skal innrømme det ;) Men jeg har noen følelser for de som jeg ikke har for andre sine barn.

Skrevet

Alle barna her blir også behandlet likt, men jeg elsker kun mitt eget barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...