mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Det verste som finns er å være sjuk når man er mamma.... Feber,tett og vondt over alt... Jeg som er superstreng med godis,junkmat og tv titting hele dagen... Sjeldent mer fornøyde gutter i heimen her enn i helga..takeaway...godis til en hver tid og netflix med tegnefilmer... Alt for å få ligge å slumre litt på sofaen... Da de la seg sa de at helgen var suuuuper Håper jeg strax blir frisk:-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Er du alenemamma? Anonymous poster hash: 3b8fd...d59
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2014 Er du alenemamma?Anonymous poster hash: 3b8fd...d59 Denne helgen var d meg og de små:-)
Jojo x3 Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Ja, når man er syk og har barn handler det bare om å overleve til en blir frisk uten å måtte gjøre så mye annet enn bare det som er helt nødvendig. God bedring!
Våryr ✿ Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Sånn har vi hatt det i helga også. Kjedelig for mor, kjekt for de små.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Vi hadde nettopp 2 uker med syk mamma etter at storesøster var syk. Godt mannen jobber i nærheten for tiden og kunne komme hjem etter jobb så de fikk middag Det er nesten som barna ikke kunne forstå at mamma også kunne bli syk de første gangene jeg ble liggende..
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2014 Er vel bare slik det er noen ganger:-)
MammantilNurket Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Sånn er det noen ganger Jeg har hatt omgangsyke i helgen og sendte mann&barn hjem til min mor - både for å unngå smitte og for å få kaste opp i fred. God bedring til deg
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2014 Sånn er det noen ganger Jeg har hatt omgangsyke i helgen og sendte mann&barn hjem til min mor - både for å unngå smitte og for å få kaste opp i fred. God bedring til deg Tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå