Gå til innhold

Flere som synes veggord er harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harry så det rekker.

Anonymous poster hash: 7704c...779
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi er fleire!  Spesielt "HOME" og "LOVE" har eg aldri skjønt meg på.

Skrevet

Jeg syntes det var fint i begynnelsen. Hos andre.

Nå er jeg lei av at de samme visdomsordene henger overalt, og er glad jeg ikke har det på veggene mine.

Skrevet

Jeg syns ikke det er harry. Hvis jeg ser for meg en person jeg ville definert som harry, så passer det ikke inn i hodet mitt at den personen har veggord og pynter med bokstaver. 

Jeg har ikke den stilen selv, men søsteren min har det og jeg syns det er veldig koselig og pent hos de som virkelig får det til. 

Skrevet

Om det ikke blir for mye er det litt koselig. Har ingen selv , men f eks Sov godt min skatt over en babyseng er koselig. Og det live laugh og love veggordet er fint.

Skrevet

Grunnen til at dere synes det er Harry er fordi det er mange som har det. Dere har sett dere lei på det, og bruker ordet "harry" feil. Tror ikke dere helt skjønner betydningen :) (og nei, jeg har ikke ett eneste veggord i mitt hus)

Anonymous poster hash: e9ca2...e23

Skrevet

Jeg føler at harry ikke er det rette ordet, men det er hverken unikt eller stilig lenger.

Mange her beskriver nylige trender som harry, og jeg ser ikke helt at det passer i min forståelse av ordet.

Skrevet

Nei, synes det er kjempe kult hvis man har den stilen

Anonymous poster hash: 58bf7...65f
Skrevet

Grunnen til at dere synes det er Harry er fordi det er mange som har det. Dere har sett dere lei på det, og bruker ordet "harry" feil. Tror ikke dere helt skjønner betydningen :) (og nei, jeg har ikke ett eneste veggord i mitt hus)

Jeg mener det er harry, i rett betydning av ordet, ikke fordi mange har det. Men fordi jeg synes sånne klissete klisjeer på veggene tilhører fjortisrom, gjerne sammen med en Justin bieber-poster, og fordi samtlige av dem jeg kjenner, med unntak av to personer (som har TO "morsomme" skilt hver) er mindre smarte og fremstår som harry på andre måter. Særlig den ene som er skikkelig bitchete og går over lik for å få det hun vil, meg-meg-meg hele forbanna tia, har alle rommene i huset forpestet av bokstaver, hjerter, stjerner og annet dill. Så min subjektive erfaring spiller nok inn ja :)

Anonymous poster hash: e0549...a28

Skrevet

Det er da ikke mer teit" enn å ha ikea-hus eller alle mulige lysestaker, lysekroner og hvitt, hvitt, hvitt overalt.

Oftest er det slik at når man må lage en tråd om noe så trivielt som veggord så har man trolig dårlig selvtillit og redd for å ha dårlig stil selv.

Anonymous poster hash: 73d9e...95e

Skrevet

Like harry som pepsi max, cupcakes, rullings, platinablondt hår og dinbaby.

Heeeei. Ikke diss pepsi max.

Skrevet

Det er noe jeg tenker at ble populært for noe år siden, og nå er det bare de på 40-50 + som har det lengre. Min svigermor for eksempel har blant annet "we may not have it all together, but together we have it all"

Min egen mor har også noen visdomsord hengende.... På engelsk selvfølgelig...

Husker noen litt perifere venninner av meg hadde LOVE i stuen. Jeg pleide å stokke om og skrive OVE L, VOE, ELV eller noe slikt... :P

Skrevet

Love, kyss, home osv. syns jeg ikke noe om. På dodøra vår står det "Det er her inne!!!". Nye gjester lurer jo alltid på hvor doen er etter et par kaffekopper, så da er det ganske praktisk :)

Anonymous poster hash: 2098b...6ae
Skrevet

Flere som syns at det blir feil å kalle alt man selv ikke liker for harry?

Jeg tror ingen av de jeg kjenner har veggord, men noen har trebokstaver med LOVE og HOME og det passer hos dem. Jeg er glad vi har forskjellige stiler og skjønner godt at noen henger seg på de forskjellige trendene.

Det er nok ting i mitt hus som andre syns er både harry og umoderne. Kunne ikke brydd meg mindre - vi trives :)

Skrevet

Love, kyss, home osv. syns jeg ikke noe om. På dodøra vår står det "Det er her inne!!!". Nye gjester lurer jo alltid på hvor doen er etter et par kaffekopper, så da er det ganske praktisk :)

Jeg stokket forresten om bokstavene hos ei venninne. Det sto "GOD JUL", og jeg skrev "GUL DO"... Hihi :P

Skrevet

Det som VIRKELIG er usmakelig er dere som syns dere er så mye bedre enn de som pynter hjemmet sitt med det som de syns er fint og som tillater dere å stokke om på bokstaver osv. Om noen hadde flyttet på mine pyntegjenstander fordi de ikke var i deres smak hadde jeg blitt ganske overrasket og ganske irritert!

Jeg pynter sånn som JEG syns er fint og kunne ikke tenke meg å sette meg til doms over andres smak og stil på den måten mange i denne tråden faktisk syns er ok. Hvem gjorde dere til sjef over "god smak"?

Skrevet

Det er da ikke mer teit" enn å ha ikea-hus eller alle mulige lysestaker, lysekroner og hvitt, hvitt, hvitt overalt.

Oftest er det slik at når man må lage en tråd om noe så trivielt som veggord så har man trolig dårlig selvtillit og redd for å ha dårlig stil selv.

Anonymous poster hash: 73d9e...95e

Og DER kom det berømte "dårlig selvtillit-dårlig samvittighet-misunnelig"-kortet som bruker å dukke opp i tråder om hjerneløse rosabloggere, kjendiser og sånt. Man har da ikke dårlig selvtillit bare fordi man synes noe er stygt eller ikke er ens egen smak! Jeg synes for eksempel at kvinner som snuser er kjempestygt, men jeg har da ikke dårlig selvtillit av den grunn? Synes også at hullkort skjørt som viser trusa på en voksen dame er skikkelig usmakelig, men det betyr vel ikke at jeg er redd for å ha dårlig stil selv???

Anonymous poster hash: e0549...a28

Skrevet

Det som VIRKELIG er usmakelig er dere som syns dere er så mye bedre enn de som pynter hjemmet sitt med det som de syns er fint og som tillater dere å stokke om på bokstaver osv. Om noen hadde flyttet på mine pyntegjenstander fordi de ikke var i deres smak hadde jeg blitt ganske overrasket og ganske irritert!

Jeg pynter sånn som JEG syns er fint og kunne ikke tenke meg å sette meg til doms over andres smak og stil på den måten mange i denne tråden faktisk syns er ok. Hvem gjorde dere til sjef over "god smak"?

Dette var jo en tråd med spørsmål om hva vi synes om veggord.

Jeg synes ikke det er harry som jeg sa men liker det ikke. Du kan ikke ta på vei fordi andre ikke liker det.

Når det kommer til å flytte på pyntegjenstander er jeg enig med deg. DET er respektløst.

Anonymous poster hash: a3ab9...480

Skrevet (endret)

Jeg har aldri skjønt meg på trenden med å klistre opp LOVE, FAMILY, HOPE, HOME osv på veggen (det gjelder også å bilderammer med klisjétekster,bokstaver på ei hylle o.l), og finner det utrolig merkelig og lite pent.

Heldigvis er det ingen som tvinger meg til å ha det slik hjemme, og andre synes sikkert min (mangel på?) stil er merkelig/lite pen. Vi er forskjellige.

Endret av Pesta
Skrevet

Jeg stokket forresten om bokstavene hos ei venninne. Det sto "GOD JUL", og jeg skrev "GUL DO"... Hihi :P

Venninna mi hadde ordet BATH inne på badet, men så knuste B'en. En dag kom hun inn på badet og da hadde eksen hennes stokket om på bokstavene, nå sto det HAT :P Sikkert noen som mener det var respektløst gjort, men vi gliste litt av det ;)

Anonymous poster hash: 3d308...316

Skrevet

Kanskje feil å si harry da dette er et vidt begrep som mange definerer ulikt. Men veggord er klissete og jeg liker det ikke. men hva andre skal like og ikke like er det ikke jeg som bestemmer.

Anonymous poster hash: 9c0aa...a5b

Skrevet

Enig med Miss Marple. ( digger nicket ditt og hercule poirot) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...