Gå til innhold

Flere som har opplevd bivirkninger med Cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med dem for 10 dager siden og HERREGUD.. Det er akkurat som om jeg har kommet ut av en slags tåke. Jeg har mer energi enn på lenge og kjenner sexlysten komme kriblende. Har ikke hatt sex med mannen siden før jul, så pillene virker bra må jeg si..

Anonymous poster hash: cfb53...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, manglende sexlyst og stadig blødninger var de jeg fikk. Nå er jeg singel og har slutta på dem....

Anonymous poster hash: cb080...699

Skrevet

Ja, ble veldig deprimert, det var som å dette ned i sort hull. Den dagen jeg satt å lurte på om jeg skulle hoppe foran toget kastet jeg de i søpla. Skummelt .. 

Skrevet

Ja absolutt, humøret var pyton, null sexlyst og jeg småblødde hele tiden...

Anonymous poster hash: 1609f...f33
Skrevet

Blødninger mellom menstrasjon. Var merkelig, for har brukt de to ganger. Første gangen hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, mens andre gangen blødde jeg hele tiden

Anonymous poster hash: 1f4c0...eb9
Skrevet

Jada, manglende sexlyst og stadig blødninger var de jeg fikk. Nå er jeg singel og har slutta på dem....

Var blant de jeg hadde, skulle det stå

(hadde egentlig ikke sex når jeg brukte dem heller, var bortkasta penger og teite bivirkninger...)

Skrevet

Småblødninger hele tiden.

Gravid ble jeg også.

Skrevet

Jeg ble veldig deprimert, men skjønte ikke at det var pillene. Skjønnte det når jeg sluttet...

Skrevet

Null sexlyst, gikk opp i vekt og så ellers mørkt på det meste.
I følge legen min så var alt dette innbilning. Cerazette skulle nemlig ikke gi bivirkninger...

Skrevet

Takk! Jeg er også deprimert, men kjenner at det letter nå. For to uker siden satt jeg og lekte med tanken om å kjøre i fjellveggen. Hadde alle barna i bilen også. Nå fatter jeg ikke hva jeg tenkte på. Hallo? Livet leker!

Hi

Skrevet

Jeg hadde masse småblødninger:-( og sexlysten ble rimelig laber.....

Skrevet

Null sexlyst, gikk opp i vekt og så ellers mørkt på det meste.

I følge legen min så var alt dette innbilning. Cerazette skulle nemlig ikke gi bivirkninger...

Den legen ville jeg byttet ut om jeg var deg.....

Det du nevner her er jo de absolutt vanligste bivirkningene:

Vanlige (forekommer hos flere enn 1 per 100 brukere) er:

• humørforandringer, nedstemthet

• nedsatt seksuell lyst (libido)

• hodepine

• kvalme

• akne (uren hud)

• brystspenning, uregelmessig eller ingen menstruasjon

• vektøkning

http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-cerazette-organon-547397

At kvinner finner seg i å bruke så mye hormonpreparater med slike bivirkninger, det er egentlig helt utrolig!

Anonymous poster hash: 62ad4...653

Skrevet

Tror dere det kan være derfor jeg sliter med å gå ned i vekt også? Har f.eks hormonspiral samme virkning?

Skrevet

Ja, det er den verste prevensjonen jeg noensinne har brukt. Småblødninger HELE tiden.

Skrevet

Bruker cerazette og lurer på om jeg har bivirkninger av disse eller om det er søvnmangel som er synderen...

Gjest lemon-aid
Skrevet

Ja, gikk på de i nøyaktig tre måneder.

Fikk sterkere og hyppigere blødninger sikkert flere ganger i måneden, og null sexlyst, så jeg kuttet de ut ;-)

Tenkte det ville gi seg etterhvert, men fant ut at disse ikke var noe for meg. Vil ikke anbefale de..

Skrevet

Bruker cerazette og lurer på om jeg har bivirkninger av disse eller om det er søvnmangel som er synderen...

Hvilke bivirkninger har du da?

Skrevet

Jeg ble gravid på cerazette. Men før det skjedde så tok det noen måneder fra jeg startet med cerazette til småblødningene stoppet.

Anonymous poster hash: 45467...47a

Skrevet

Jeg ble et skikkelig hormontroll med blødninger hele tiden... Svevde jobben svart sky over hodet mitt hele tiden.

Anonymous poster hash: 1f0ae...74a

Skrevet

Ha ha ... Jobben ja... Trodde jeg skrev jo en... Pølsefingre.

Anonymous poster hash: 1f0ae...74a

Skrevet

NULL sexlyst. Noe småblødninger i starten, etterhvert ble mensen borte. 

Anonymous poster hash: 41fd9...695
Skrevet

Hvorfor er de i det hele tatt på markedet, om så mangw sliter med bivirkninger?

Anonymous poster hash: 02562...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...