Gå til innhold

Morsomme måter å fortelle det på?


lykkeli23

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame litt utenom det vanlige. Og derfor vil jeg fortelle det på en uvanlig og morsom måte. Del gjerne om dere har noen tøffe tips :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er sååå morsomt og uvanlig, men jeg kjøpte en Verdens Beste Bestemor kopp, la ved bilde av UL i uke 9 og en smokk sist, pakket det fint inn å lista meg inn på rommet til mamma tidlig en morgen vi var på ferie.. Så hun fikk gave da hun sto opp liksom :) 
Likte det veldig godt hvertfall...

 

Denne gang ble det ikke noe slik verken til mamma eller pappa iom at situasjonen er som den er, men er enda et par venninner jeg ikke har fortalt det til og de får nok UL-bilde pakket inn i en liten eske eller noe om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en video med noen som hadde lagt en bolle i ovnen.. Det var "bestemor" sin bursdag og dem sa at dem hadde en overraskelse til henne.. fikk hennr til å se inn i ovnen.. hun stirra bare forvirra på baksten i ovnen..

- "hva er det" spør "pappa"

- "eeen.. bolle..?" Svarer "bestemor"

- "og hvor er den?"

- ".. i ovnen..? ... ... en bolle i ovnen!!" Og så var det masse gråt og "oh my god"s..

 

Vi selv bor så langt fra familien at det ble sagt under skypesamtaler.. når vi hadde snakket en stund (30 min ca.) spurgte jeg: såå.. vil dere helst kalles Mormor og Morfar eller Bestemor og Bestefar? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...