Gå til innhold

dere som har hormonspiral...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn spiralen i juni i fjor,kjempe fornøyd,gjorde ikke vondt og har heller ikke hatt noe særlige blødninger. Men nå,ettet så lang tid har heg konstant brun utflod og plutselig så blør jeg litt, dette skjer flere ganger i mnd angående blødningene. Er det normalt etter så lang tid? Vet at det skjer i de første 6 mnd, men nå?

Takker for svar :)

 

Anonymous poster hash: b0325...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare litt ,veldig litt, småblødninger, kanskje tre ganger i året.

Ellers merka jeg ikke noe til den.

Kobberspiral derimot, var helt jævlig.

Hadde smerter i magen konstant, minnet om etterrier. Fjernet den etter 3 uker

Skrevet

Ja,dessverre er det normalt :(

 

jeg blødde 3 uker hver mnd i 4 år.

Aldri mer hormonspiral!

Skrevet

Takk for svar :) uff, det hørtes litt dritt ut..får prøve litt til, det er jo ikke mye, men veit aldri når det kommer og syns heller ikke det er noe morsomt å ha sex når det plutselig begynner å blø eller er brunt gørr. Jeg liker det ihveryfall ikke, klarer ikke å nyte det da. Får gi det en liten sjangse til. Vil helst ikke tilbake til piller, gått på det i så mange år. Og uten prevensjon har jeg syke menssmerter...hva annet da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b0325...33e

Skrevet

Er det lenge siden du tok celleprøve?

 

Anonymous poster hash: dc847...df5

Skrevet

Tok det samtidig som jeg satte inn spiralen, var da i juni i fjor.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: b0325...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...