Gå til innhold

Kjæresten sin penis lukter vondt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har en god hygiene, men av og til lukter han surt selv om han nettopp har dusjet. Jeg tør ikke å ta det opp med han. Forholdet er relativt ferskt.. Hvordan få fortalt det på en skånsom måte?

Anonymous poster hash: 25f44...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vasker han seg ikke grundig, eventuelt har han en infeksjon muligens, eller tar på surt tøy ( ligget fir lenge i maskin/ vasket på for lav temperatur).

Synes du bør ta det opp på en skikkelig måte.

Anonymous poster hash: f396f...bf1

Skrevet

Vet ikke om det er så mange måter å si det på, jeg.

Jeg hadde en kjærest som også hadde det slik. Viste seg at han ikke brukte å vaske særlig under forhuden, han trodde oppriktig at det ikke var noe man trengte å gjøre. Han skjerpet seg, men vi bodde langt unna hverandre, så han slurvet med det når vi var borte fra hverandre, noe som gjorde at det luktet surt selv om han da vasket der når vi skulle møtes. Da måtte jeg bli tydelig... han skjerpet seg da, men det ble rett og slett litt turnoff på meg, at jeg måtte be en voksen mann om å vaske seg ordentlig, liksom...

Men som sagt - han hadde hørt en eller annen gang at det ikke var nødvendig å vaske under forhuden. Tok laaang tid før han forstod at det er naturlig.

Men for all del - ikke ta det opp mens dere har sex! Ta det opp i en stund dere ikke nødvendigvis har sex i hodet. Si at det er helt normalt at det lukter surt hvis man ikke er veldig nøye på å vaske seg ordentlig der, men at det er unødvendig hvis man bare gjør det til en god vane hver gang man dusjer.

Anonymous poster hash: b6b38...b2e
Skrevet

Jeg har hintet litt. Sagt at man må vaske seg under forhuden, det sier han seg enig med,men lukter fortsatt fisk av og til :(

Anonymous poster hash: 25f44...763

Skrevet

Det skjer min samboer en sjelden gang innimellom.. Dvs at det lukter litt surt når jeg skal suge han. Sier det med en gang jeg da og han blir ikke sur. Årsaken er at han har vært for kjapp i dusjen og ikke nøye nok. Så da blir det en ekstra gang i dusjen. Men dette skjer vel et par ganger i året. Han er generelt veldig nøye med hygiene.

Anonymous poster hash: a36e4...c03

Skrevet

Det skjer min samboer en sjelden gang innimellom.. Dvs at det lukter litt surt når jeg skal suge han. Sier det med en gang jeg da og han blir ikke sur. Årsaken er at han har vært for kjapp i dusjen og ikke nøye nok. Så da blir det en ekstra gang i dusjen. Men dette skjer vel et par ganger i året. Han er generelt veldig nøye med hygiene. Anonymous poster hash: a36e4...c03

Æsj, nå ble jeg faktisk kvalm. :( Munnsex hadde vært uaktuelt på en god stund dersom jeg opplevde dette.

Jeg er forøvrig hysterisk på at jeg må være helt ren dersom han skal slikke meg nedentil.

Anonymous poster hash: 20412...d6e

Skrevet

Høres ut som om han har en infeksjon, kanskje han burde prøvd seg på en canesteen kur..

Anonymous poster hash: 828bb...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...