Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Blir ofte brukt om leie til barnet når det blir født, vet ikke helt hva det betyr.. Anonymous poster hash: 6065f...deb
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Det vil si at ansiktet er vendt oppover i det babyen er på tur ut. Det vanlig er at babyen kommer ut med nesa nedover (mot endetarmsåpningen på en måte). Hvis den kommer med ansiktet vendt oppover (mot skambenet) kaller vi det en stjernekikker og det kan oppstå komplikasjoner fordi det blir for trangt og kronglete å få hodet ut. Anonymous poster hash: 0fa52...3c8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Det vil si at ansiktet er vendt oppover i det babyen er på tur ut. Det vanlig er at babyen kommer ut med nesa nedover (mot endetarmsåpningen på en måte). Hvis den kommer med ansiktet vendt oppover (mot skambenet) kaller vi det en stjernekikker og det kan oppstå komplikasjoner fordi det blir for trangt og kronglete å få hodet ut. Anonymous poster hash: 0fa52...3c8 Takk for svar Anonymous poster hash: 6065f...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå