Gå til innhold

Dere ASMR-ere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke youtube videoer er dine absolutte favoritter? :)

Anonymous poster hash: f60aa...d23
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er gammel, men kom opp da jeg søkte på ASMR nå, så jeg svarer.

Jeg trodde jeg var den eneste i verden som opplevde dette helt til jeg så programmet "Typisk deg" om akkurat dette. Først da skjønte jeg at det faktisk er et fenomen som "fins".

Så i dag søkte jeg på noen videorer som handler om en av de tingene jeg får mest "utslag på" i det virkelige liv, nemlig når noen pakker inn gaver. Jeg elsker førjulstiden når alt skal pakkes inn, og man gjerne står i kø foran kassen mens de foran ber om å få pakket inn den ene gaven etter den andre. Kunne stått sånn i timesvis.

Skal se mer på sånne når jeg får tid.

Ellers liker jeg bl.a.:

- Når noen omstendelig prøver å forklare meg noe eller selge meg noe

- Lange, omstendige svindel-mailer

- Postkort og glansede blader (når noen blar i dem, tar på dem og kikker på kortene)

- Når noen holder og håndterer og kjenner på esker og bokser, helst hvis de er av plast- I noen tilfeller: når noen skriver ting med kulepenn, helst hvis de holder litt hardt på pennen og konsentrerer seg veldig.

- Trykking på knapper på maskiner og apparater, eller på plastleker som har knapper man kan trykke på.

- På apoteket, når apotekeren holder i medisinesker, og det kanskje rasler i den, og så skriver hun/han på den og klistrer på en sånn klistrelapp.

Hvisking reagerer jeg ikke på, unntatt faktisk litt i et par av videoene jeg fant på Youtube, men de er jo spesiallagd for å falle i smak hos ASMR'ere.

Hva trigger dere andre som opplever dette?

Anonymous poster hash: fbdf3...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...