Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Ser det skal åpne en resturant med "rullende" sushi i Trondheim, lurer rett og slett på hva man gjør? Setter seg ned og forsyner seg eller? Betaler på forhånd? Ikke så oppdatert på rullematfronten.. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9103421.ece Anonymous poster hash: ad188...63c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Ja har gjort det i London. Fikk forklart hva vi skulle gjøre. Maten der hadde fargekoder og vi kunne sjekke prisen på de forskjellige boksene. Tok det vi ville ha og betalte da vi gikk. De samlet inn skålene vi hadde spist og regnet ut prisen fra de. Anonymous poster hash: 1eacf...2d8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Ja har gjort det i London. Fikk forklart hva vi skulle gjøre. Maten der hadde fargekoder og vi kunne sjekke prisen på de forskjellige boksene. Tok det vi ville ha og betalte da vi gikk. De samlet inn skålene vi hadde spist og regnet ut prisen fra de. Anonymous poster hash: 1eacf...2d8 Vi også gjorde det i London, Egentlig en helt genial ide Anonymous poster hash: 06215...14d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Takk for svar! Gleder meg til å prøve Anonymous poster hash: ad188...63c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har vært på en sånn en i japan. Du setter deg ned. Får bestilt drikke og så forsyner du deg med de tallerkner du vil ha. Når du skal betale, teller de opp antall tallerkner. PS! Jeg vet ikke om det er slik over alt, men vi fikk heldigvis et nyttig tips da vi kom inn i restauranten av en annen gjest. tallerknene er fargekodet etter hvor sterke rettene er! Anonymous poster hash: 38c5d...b79
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Ja, vi har her i Tromsø. Flott, du plukker bare den tallerkenen du vil ha. :-) Anonymous poster hash: a1ca7...6ed
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Har vært en sånn restaurant i Oslo, i tillegg har jeg vært på en i London og en i Manchester. Som beskrevet over teller de opp tallerknene (som har fargekoder etter pris) etter man er ferdig. Anonymous poster hash: d4229...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå