Gå til innhold

Er denne vesken kjerring eller klassisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den er kjerring og kjedelig. Marcie er mye penere!

Skrevet

Sorry, men synest også den var litt kjerring..

Skrevet

Synes den er klassisk og veldig anvennelig. Har en lignende selv og liker den bare bedre og bedre.

Marcie er selvsagt nydelig den også

Skrevet

Kjedelig. Chloe vesken er klassisk. Spar til du har råd til den dersom du virkelig liker den.

Anonymous poster hash: 6efd1...91f

Skrevet

Marcie fra Chloe

Skrevet

Den er for "satt" for meg ... (og jeg bruker Chanel no5 og perlekjede hver dag ...)

Skrevet

Jeg likte den ganske godt jeg, selv om den ikke er på langt nær så fin som den min 9 åring sydde til meg til jul.

Anonymous poster hash: 12378...642

Skrevet

Kjerring

Anonymous poster hash: 0db8b...b14

Skrevet

Synes den er klassisk og veldig anvennelig. Har en lignende selv og liker den bare bedre og bedre.

Marcie er selvsagt nydelig den også

Og du er 40, farger ikke håret og går natural?

Anonymous poster hash: d426c...aa7

Skrevet

Rart flere syns dette er kjerring veske. Her i Trondheim har jeg sett mange 20-30 åringer med slike vesker.

Jeg syns IKKE de er fine og jeg er snart 40 år. Var noe slik jeg hadde da jeg var 14-15 år.

Anonymous poster hash: 7f858...3c3
Skrevet

Jeg er litt sånn ja-tjah...  tror mange får kjerringassosiasjoner nå, men er sikker på at dette er noe som er tilbake i trendbildet snart. 

Anonymous poster hash: f43bb...62d
Skrevet

Ikke kjerring egentlig, men chloe sin er mye finere så jeg ville heller spart til den:)

Anonymous poster hash: 42a07...967

Skrevet

Synes den er "barnslig" på en måte- sikkert fordi jeg hadde en lignende på begynnelsen av 90 tallet da jeg va 15 år....

Anonymous poster hash: 1f3f1...9e9

Skrevet

klassisk! jeg er 30 og ville likt denne :)

Anonymous poster hash: 74841...862
Skrevet

Jeg synes det er en veske som passer til en litt eldre dame ELLER en ung jente rundt 20 år. En 40-åring hadde nok ikke kledd den (no offence) 

Anonymous poster hash: 330c5...b8f
Skrevet

Synes vesken var fin jeg. For meg er den klassisk, og ikke kjerring. En slik veske i ordentlig skinn blir jo bare finere jo mer den brukes:) Kjøp den hvis du liker den. Spiller vel liten rolle hva alle andre her synes.

Anonymous poster hash: c47ad...690
Skrevet

Enig med anonym 19:54. 

Den er veldig kjedelig, men sammen med et kult 80-tallsantrekk som bare en tjueåring kunne satt sammen tror jeg nok den kunne funnet meningen med livet. 

Jeg er 35 og hadde aldri kjøpt den. 

Marcie, derimot... drømme***

Anonymous poster hash: 2ffb7...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...