Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg feier gulvet før jeg støvsuger fordi jeg ikke lke å måtte kjøpe støvsugerposer. Hvis druene ikke blir spist legger jeg dem tørking for å få få rosiner og jeg bruker bestandig brukte konvolutter til huskelapper. Har dere rare ting dere gjør av gjerrighet? Anonymous poster hash: 104bd...dc3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Kjøper kun billigmerker, kjøper kun mat på salg, hater å handle på fullpris å kjøper ikke ting jeg absolutt ikke ser 110% nødvendighet i. Jeg HATER å bruke penger, vil grine hver gang jeg drar kortet! Anonymous poster hash: e335a...181
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Kjøper kun billigmerker, kjøper kun mat på salg, hater å handle på fullpris å kjøper ikke ting jeg absolutt ikke ser 110% nødvendighet i. Jeg HATER å bruke penger, vil grine hver gang jeg drar kortet! Anonymous poster hash: e335a...181 Forskjellen er jo at det du gjør faktisk betyr litt. Det jeg gjør sparer jeg Kansje 15 kroner på, i året! Anonymous poster hash: 104bd...dc3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Har en venninne som er sånn hysterisk på ting, orker ikke være på besøk hos henne for det er så.. kjipt. Synes f.eks det er utrolig kjedelig å få en tilmålt snopeskål, et visst antall oppkutta gulrøtter og en liten kopp dip kun fordi hun synes det er sløsing å spise mer enn det. Pluss at når hun deler det opp sånn varer det hele helga Anonymous poster hash: 35d25...4c6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Har en venninne som er sånn hysterisk på ting, orker ikke være på besøk hos henne for det er så.. kjipt. Synes f.eks det er utrolig kjedelig å få en tilmålt snopeskål, et visst antall oppkutta gulrøtter og en liten kopp dip kun fordi hun synes det er sløsing å spise mer enn det. Pluss at når hun deler det opp sånn varer det hele helga Anonymous poster hash: 35d25...4c6 Det rare er at jeg ikke er gjerrig på andre ting. Det er bare noen få slike sære ting jeg gjør. Jeg tror ikke noen venner oppfatter meg som gjerrig. Anonymous poster hash: 104bd...dc3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er gjerrig, ser det er en hårfin linje mellom sparsom og gjerrig. Folk tror jeg bare er flink, men jeg ser jeg heller mot det siste Anonymous poster hash: f1940...66a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Kjøper kun billigmerker, kjøper kun mat på salg, hater å handle på fullpris å kjøper ikke ting jeg absolutt ikke ser 110% nødvendighet i. Jeg HATER å bruke penger, vil grine hver gang jeg drar kortet! Anonymous poster hash: e335a...181 Forskjellen er jo at det du gjør faktisk betyr litt. Det jeg gjør sparer jeg Kansje 15 kroner på, i året! Anonymous poster hash: 104bd...dc3 Sant nok. Men det som er er at jeg har mer enn nok penger til å øsle med, men jeg vil heller se at sparekontoen vokser, så lever jeg heller smålig. Dritirriterende, for jeg vil så gjerne være den som inviterer folk og setter frem store skåler med godis, potetgull ol, servere god middag eller en fin lunsj. Men neida, slik gjør jeg ALDRI. Fordi jeg HATER å bruke penger! Tror faktisk jeg er sykelig, for jeg kjøper ikke klær til meg selv og går heller i utslitte klær hvor det ser ut som jeg er den fattiglusen. Noe jeg overhode ikke er! Men skal sies at jeg er absolutt ikke slik med barna da! Anonymous poster hash: e335a...181
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Kjøper kun billigmerker, kjøper kun mat på salg, hater å handle på fullpris å kjøper ikke ting jeg absolutt ikke ser 110% nødvendighet i. Jeg HATER å bruke penger, vil grine hver gang jeg drar kortet! Anonymous poster hash: e335a...181 Forskjellen er jo at det du gjør faktisk betyr litt. Det jeg gjør sparer jeg Kansje 15 kroner på, i året! Anonymous poster hash: 104bd...dc3 hehehehe! Priceless Anonymous poster hash: 61ae9...394
shewolf Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Jeg får noia når folk kaster pant i søpla Panter ALLE flasker. Kan finne på å ta med meg flaske hjem fra kinoen for å få panten. Blir glad om folk har sittet på i bilen og lagt igjen flasker. haha. Bruker alltid papir om igjen hvis jeg bare skal skrive ned ting f.eks. Særlig på jobben. Synes det til tider er vanskelig med gjester som forsyner seg masse av skålene, men det er fordi jeg tenker " å nei, mindre til meg :P" haha.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Kjøper kun billigmerker, kjøper kun mat på salg, hater å handle på fullpris å kjøper ikke ting jeg absolutt ikke ser 110% nødvendighet i. Jeg HATER å bruke penger, vil grine hver gang jeg drar kortet! Anonymous poster hash: e335a...181 Forskjellen er jo at det du gjør faktisk betyr litt. Det jeg gjør sparer jeg Kansje 15 kroner på, i året!Anonymous poster hash: 104bd...dc3 Sant nok. Men det som er er at jeg har mer enn nok penger til å øsle med, men jeg vil heller se at sparekontoen vokser, så lever jeg heller smålig. Dritirriterende, for jeg vil så gjerne være den som inviterer folk og setter frem store skåler med godis, potetgull ol, servere god middag eller en fin lunsj. Men neida, slik gjør jeg ALDRI. Fordi jeg HATER å bruke penger! :(Tror faktisk jeg er sykelig, for jeg kjøper ikke klær til meg selv og går heller i utslitte klær hvor det ser ut som jeg er den fattiglusen. Noe jeg overhode ikke er!Men skal sies at jeg er absolutt ikke slik med barna da! Anonymous poster hash: e335a...181 Beklager å si det, men sånne som deg er utrolig slitsomt å forholde seg til. Jeg har en venninne som er helt absurd gjerrig. Har vært på hyttetur med hennes familie og min familie. Aldri igjen. Finregning på alle utgifter og da vi dro tok hun med alt dopapiret/tørkepapiret osv. Det har faktisk blitt slik at hun fases ut av jentegjengen. Møter opp og bidrar aldri med noe som helst (hun har ikke dårlig råd). Jeg har ikke problemer med sparsommelighet, men gjerrighet gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 1e5ad...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå