Gå til innhold

Min første morsdag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange av dere venter veldig mye siden det er morsdag, men husk alle dere at dagen blir ikke bedre enn man gjør den til selv :)
Selv har jeg hatt ei slitsom natt med en liten kar med store magesmerter, så han har gråte store deler av natten. MEN, det trenger ikke sette en stopper. Valge å sove lenge idag, og legge meg mens han sov. I går handlet jeg inn mye god mat, så jeg har bakt oreokake som jeg har kost meg med og senere skal jeg lage meg taco og kose meg med en film sammen med verdens fineste prins <3 Skal ikke røre en finger husarbeid, idag skal jeg kun slappe av og gjøre det JEG vil. Tenk så heldig jeg er, den største gaven jeg kunne fått er denne nydelige gutten! Trenger absolutt ikke mer enn det! :wub: 

Så til alle dere mødre som ikke er fornøyde med dagen, prøv å sett pris på de små øyeblikkene. Teller virkelig gaver så mye? 
Gjør det DERE føler blir en bra dag for dere! Dere får det kun verre om dere skal synes synd i dere selv. Jeg blir helt alene idag, men jeg gjør mitt beste for at dagen skal bli bra- og det er den absolutt! :D Halvveis uthvilt er jeg også ;)

GRATULERE MED MORSDAGEN ALLE MØDRENE DER UTE :gratulerer:

Anonymous poster hash: f1466...c91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med morsdagen til deg og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...