Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er så usikker! Jeg har en jobb nå som jeg er ganske fornøyd med. Får egentlig ikke brukt utdannelsen min og det er ikke dritbra betalt men vi har mange sosiale goder som settes stor pris på siden jeg har tre små barn. Men, nå er det stygge ting som skjer på personalfronten som får meg til å tvile på om jeg i det hele tatt vil jobbe der. Jeg kan søke tre jobber men ingen av de søker etter min utdannelse og de sosiale godene er tilnærmet det de er der jeg er nå. Lønnen blir kanskje bedre. På én måte vil jeg videre for jeg kan vel ikke bero meg på at miljøet blir bedre. Huff, dette blir vagt men vet liksom ikke helt hva jeg skal legge mest vekt på. Noen som vært i tilnærmet situasjon? Anonymous poster hash: 25623...155
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Søk. Samme sosiale goder, bedre lønn og bedre arb.miljø. utdannelse er status quo. Alt bedre eller likt. Intet dårligere. Søk. Anonymous poster hash: 3ea9c...ef0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Ville søkt, du kan jo alltids få litt mer info på et evt intervju. Og det er lov å takke nei til jobben om du får tilbudet. Da får du litt mer å gå ut ifra + erfaring med jobbintervjuer dersom det senere skulle bli aktuelt å søke seg videre Anonymous poster hash: f9fcb...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå