Gå til innhold

Gud så lei jeg blir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble enige om at han skulle ta med seg særkulls barna sine og besøke familien hans neste helg, er 1 uke siden vi ble enige om det og han har fortsatt ikke gitt familien beskjed om at de kommer, så er sånn sett ikke noe problem å endre på det. Men på torsdag fikk jeg vite at han må på reise jobb i 2 uker, men kommer hjem på helga. I tillegg er vi blitt invitert i bursdag neste helg. Så håpa han kunne utsette turen til familien og heller bruke helga her med minste, men nei det ville han ikke. Han skulle reise uansett. Jeg synes det er dårlig gjort av han når han skal være så mye borte nå. Så sa at de fikk han komme her å pakke på fredag mens minste er i barnehagen og reise igjen før minste kommer hjem fra barnehagen og ikke komme før minste er i seng på søndag. For jeg vet at minste blir kjempe lei seg hvis pappa kommer er her 1 time eller 2 og så reiser igjen. Jeg ser jo selv at det hele virker som en bagatell, men det er så himla mye annet også, så dette kommer bare på toppen av alt annet. 

Anonymous poster hash: 9b5a3...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...