Gå til innhold

Villa paprikas datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går hun aldri under første fornavnet sitt?

Anonymous poster hash: 4bfac...20a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det da? Blir hun ikke kalt Mathilde?

Anonymous poster hash: f3f4f...da0

Skrevet

Hun heter Ingrid Mathilde.

Kjenner flere som bare bruker navn nr2 :) men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn

Anonymous poster hash: 6afad...74d

Skrevet

Kjenner flere som bare bruker navn nr2 :) men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d

Nei, det er ikke alt man er klok nok til å vite her i verden..

Skrevet

Kjenner flere som bare bruker navn nr2 :) men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d

Og problemet ditt er...?

HI

Skrevet

Og problemet ditt er...?

HI

Problemet hennes er at hun har en blogg  hvor hun bretter ut hele livet sitt og viser trynet sitt på tv, men offentlig omtale tåler hun ikke. 

Anonymous poster hash: b40ba...aa3

Skrevet

Mange gjør det slik fordi de har brukt første navnet etter oppkalling. Det hadde ikke passet at hun het Mathilde Ingrid, så kanskje det er derfor de satte det navnet først? Det er jo vanlig å ha mellomnavn som ofte ikke blir brukt. En venninne av meg har gjort det slik, førstenavnet er oppkalling og mellomnavnet er det navnet de ønsket å bruke i det daglige. Synes ikke det er rart i det hele tatt:)

Anonymous poster hash: 42168...9d8

Skrevet

Hun heter Ingrid Mathilde.Kjenner flere som bare bruker navn nr2 :) men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d

Nei, det er ikke alt man er klok nok til å vite her i verden..Anonymous poster hash: f3f4f...da0

Og problemet ditt er...? HIAnonymous poster hash: 4bfac...20a

Problemet hennes er at hun har en blogg  hvor hun bretter ut hele livet sitt og viser trynet sitt på tv, men offentlig omtale tåler hun ikke.  Anonymous poster hash: b40ba...aa3

Nå datt jeg litt av her. Jeg har verken blogg eller har vært på tv. Ikke har jeg noe problem heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...