Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Går hun aldri under første fornavnet sitt? Anonymous poster hash: 4bfac...20a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Hva er det da? Blir hun ikke kalt Mathilde? Anonymous poster hash: f3f4f...da0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hun heter Ingrid Mathilde. Kjenner flere som bare bruker navn nr2 men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Hun heter Ingrid Mathilde. Kjenner flere som bare bruker navn nr2 men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d Nei, det er ikke alt man er klok nok til å vite her i verden.. Anonymous poster hash: f3f4f...da0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Hun heter Ingrid Mathilde. Kjenner flere som bare bruker navn nr2 men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d Nei, det er ikke alt man er klok nok til å vite her i verden.. Anonymous poster hash: f3f4f...da0 Og problemet ditt er...? HI Anonymous poster hash: 4bfac...20a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Hun heter Ingrid Mathilde. Kjenner flere som bare bruker navn nr2 men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d Nei, det er ikke alt man er klok nok til å vite her i verden.. Anonymous poster hash: f3f4f...da0 Og problemet ditt er...? HI Anonymous poster hash: 4bfac...20a Problemet hennes er at hun har en blogg hvor hun bretter ut hele livet sitt og viser trynet sitt på tv, men offentlig omtale tåler hun ikke. Anonymous poster hash: b40ba...aa3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Mange gjør det slik fordi de har brukt første navnet etter oppkalling. Det hadde ikke passet at hun het Mathilde Ingrid, så kanskje det er derfor de satte det navnet først? Det er jo vanlig å ha mellomnavn som ofte ikke blir brukt. En venninne av meg har gjort det slik, førstenavnet er oppkalling og mellomnavnet er det navnet de ønsket å bruke i det daglige. Synes ikke det er rart i det hele tatt:) Anonymous poster hash: 42168...9d8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Hun heter Ingrid Mathilde.Kjenner flere som bare bruker navn nr2 men da skjønner jeg ærlig talt ikke vitsen med dobbeltnavn Anonymous poster hash: 6afad...74d Nei, det er ikke alt man er klok nok til å vite her i verden..Anonymous poster hash: f3f4f...da0 Og problemet ditt er...? HIAnonymous poster hash: 4bfac...20a Problemet hennes er at hun har en blogg hvor hun bretter ut hele livet sitt og viser trynet sitt på tv, men offentlig omtale tåler hun ikke. Anonymous poster hash: b40ba...aa3 Nå datt jeg litt av her. Jeg har verken blogg eller har vært på tv. Ikke har jeg noe problem heller Anonymous poster hash: f3f4f...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå