Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hehe, må le av meg selv, og skjønner jeg er heldig som sjeldent blir syk. Men, nå hoster jeg til jeg kaster opp, mulig jeg har lett for å brekke meg, men uansett..det er slimhoste, og det smeller i hele brystkassen min når jeg hoster. Hoster opp en god del slim, men det er ikke "feil" farge på det tror jeg (unnskyld ekle detaljer). Har feber litt av og på, men aldri veldig høye temperaturer, holdt på siden tirsdag..kan jeg regne med at dette bare er virus, og at det går over av seg selv? Anonymous poster hash: f703a...dd8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Dersom du har hatt feber siden tirsdag, så synes jeg at du kanskje bare skulle kontaktet lege sånn i tilfelle. Det kan jo være at du har pådradd deg en betennelse eller noe sånt. God bedring Anonymous poster hash: 57d82...9a4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Tommelfingerregelen er vel at man skal kontakte lege om feberen sitter i mer enn 3-4 dager for da kan det hende man trenger antibiotika. Kompisen til sønnen min har ligget i over to uker nå, kan fikk først påvist influensa (typeA tror jeg), så utviklet det seg til lungebetennelse så han måtte ha antibiotika. Han har hostet som en gal i to uker nå, helt utslitt stakkar. Anonymous poster hash: 2c6be...be4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Ta kontakt med lege i morgen. Jeg hostet veldig, ingen feber, men kjentes ut som om noen satt på brystkassa mi. Tok en tur til legen til slutt bare for å sjekke. Da hadde jeg allerede lungebetennelse. Fikk antibiotika. Anonymous poster hash: e3798...d15
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Høres ut som meg. Holdt på siden torsdag... Anonymous poster hash: 33692...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå