Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hvordan er det med dere som har en kjæreste/samboer som ikke er far til barnet/barna deres. Feirer han morsdagen med dere, eller reiser han for å feire morsdag med sin mor, og lar dere være hjemme alene med ditt barn/barna? Det gjør nemlig min samboer. Mulig det bare er meg som er i hormonell ubalanse og som synest at dette er trist og leit.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Kan ikke du reise til din mor da? Jeg synes folk gjør for mye ut av disse morsdag-greiene. Kanskje han tenker at det er barna som skal feire deg, og ikke han? Anonymous poster hash: 94846...1dd
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Kan ikke du reise til din mor da? Jeg synes folk gjør for mye ut av disse morsdag-greiene. Kanskje han tenker at det er barna som skal feire deg, og ikke han? Anonymous poster hash: 94846...1dd Ja, det er mulig han tenker sånn, men når det er snakk om bursdagfeiring, da er han mer enn gjerne her, både på min og barnas. Hadde jeg hatt mulighet å reise til min mor, så hadde jeg gjordt det, men kan ikke kjøre bil, da jeg sitter med hele foten i gips..og min mor bor altfor langt borte. Hvis jeg skulle tatt bussen , ville det tatt hele dagen og kvelden med.. og det er skoledag i morgen.. Men til neste år tror jeg at jeg skal vurdere å reise til mamma, det går fortere med bil enn med buss Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer. Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Men du er da ikke moren hans? Om man selv ikke har barn, så synes jeg det mest naturlige faktisk er å feire med sin egen mor, å gjøre stas på sin egen mor, og ikke andres mor.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer. Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Vel, dere har tydeligvis ulikt syn på denne dagen, sett dere ned og snakk om det i kveld. Her ble vi enige første året vårt som foreldre, en liten oppmerksomhet setter vi pris på, men resten av dagen får gå som normalt. Nå er vi foreldre til felles barn da, men jeg holder på det samme om vi går ifra hverandre og finner en ny mann, men da blir det jo fra ungene oppmerksomheten vil komme tenker jeg, siden den nye mannen ikke er far til ungene. Kan hende jeg er rar, men jeg forstår ikke helt dette med at kjæresten som ikke ef bf, skal feire morsdagen på det viset... Men, så ser ikke jeg morsdag/farsdag som fastsatt familiedag heller.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Men du er da ikke moren hans? Om man selv ikke har barn, så synes jeg det mest naturlige faktisk er å feire med sin egen mor, å gjøre stas på sin egen mor, og ikke andres mor. Nei, kan ikke se at jeg har påstått i hovedinnlegget at jeg er moren hans, mulig det er noe du har misforstått der.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer. Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Vel, dere har tydeligvis ulikt syn på denne dagen, sett dere ned og snakk om det i kveld. Her ble vi enige første året vårt som foreldre, en liten oppmerksomhet setter vi pris på, men resten av dagen får gå som normalt. Nå er vi foreldre til felles barn da, men jeg holder på det samme om vi går ifra hverandre og finner en ny mann, men da blir det jo fra ungene oppmerksomheten vil komme tenker jeg, siden den nye mannen ikke er far til ungene. Kan hende jeg er rar, men jeg forstår ikke helt dette med at kjæresten som ikke ef bf, skal feire morsdagen på det viset... Men, så ser ikke jeg morsdag/farsdag som fastsatt familiedag heller. Vi er på vei til å bli foreldre til felles barn, så det er vel bare hormonene som spiller meg et lite puss.. Har ikke brydd meg så veldig om denne ordningen, før noen i vennekretsen kommenterte det og synest det virket litt pussig at han skulle feire med sin mor, far, søsken og nevøer, og lar oss sitte igjen alene hele dagen.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Men du er da ikke moren hans? Om man selv ikke har barn, så synes jeg det mest naturlige faktisk er å feire med sin egen mor, å gjøre stas på sin egen mor, og ikke andres mor. Nei, kan ikke se at jeg har påstått i hovedinnlegget at jeg er moren hans, mulig det er noe du har misforstått der.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Du er jo lei deg for at han feirer morsdag med sin mor. Det er jo helt naturlig. Morsdag er jo for hedre sin egen mor, og du er jo verken moren hans, eller mor til hans barn. Altså, ingenting å være lei seg for. Anonymous poster hash: d682b...a7e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer. Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Vel, dere har tydeligvis ulikt syn på denne dagen, sett dere ned og snakk om det i kveld. Her ble vi enige første året vårt som foreldre, en liten oppmerksomhet setter vi pris på, men resten av dagen får gå som normalt. Nå er vi foreldre til felles barn da, men jeg holder på det samme om vi går ifra hverandre og finner en ny mann, men da blir det jo fra ungene oppmerksomheten vil komme tenker jeg, siden den nye mannen ikke er far til ungene. Kan hende jeg er rar, men jeg forstår ikke helt dette med at kjæresten som ikke ef bf, skal feire morsdagen på det viset... Men, så ser ikke jeg morsdag/farsdag som fastsatt familiedag heller. Vi er på vei til å bli foreldre til felles barn, så det er vel bare hormonene som spiller meg et lite puss.. Har ikke brydd meg så veldig om denne ordningen, før noen i vennekretsen kommenterte det og synest det virket litt pussig at han skulle feire med sin mor, far, søsken og nevøer, og lar oss sitte igjen alene hele dagen.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Men du er da ikke moren hans? Om man selv ikke har barn, så synes jeg det mest naturlige faktisk er å feire med sin egen mor, å gjøre stas på sin egen mor, og ikke andres mor. Nei, kan ikke se at jeg har påstått i hovedinnlegget at jeg er moren hans, mulig det er noe du har misforstått der.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Du er jo lei deg for at han feirer morsdag med sin mor. Det er jo helt naturlig. Morsdag er jo for hedre sin egen mor, og du er jo verken moren hans, eller mor til hans barn. Altså, ingenting å være lei seg for. Anonymous poster hash: d682b...a7e Nei, som sagt, jeg innser at det er hormonene som tar overhånd, han har ikke selv barn, men veldig snart har han det.., så da håper jeg at trenden snur.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
Sint naken biltyv Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer. Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Vel, dere har tydeligvis ulikt syn på denne dagen, sett dere ned og snakk om det i kveld.Her ble vi enige første året vårt som foreldre, en liten oppmerksomhet setter vi pris på, men resten av dagen får gå som normalt. Nå er vi foreldre til felles barn da, men jeg holder på det samme om vi går ifra hverandre og finner en ny mann, men da blir det jo fra ungene oppmerksomheten vil komme tenker jeg, siden den nye mannen ikke er far til ungene. Kan hende jeg er rar, men jeg forstår ikke helt dette med at kjæresten som ikke ef bf, skal feire morsdagen på det viset... Men, så ser ikke jeg morsdag/farsdag som fastsatt familiedag heller. Vi er på vei til å bli foreldre til felles barn, så det er vel bare hormonene som spiller meg et lite puss.. Har ikke brydd meg så veldig om denne ordningen, før noen i vennekretsen kommenterte det og synest det virket litt pussig at han skulle feire med sin mor, far, søsken og nevøer, og lar oss sitte igjen alene hele dagen.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Men du er da ikke moren hans? Om man selv ikke har barn, så synes jeg det mest naturlige faktisk er å feire med sin egen mor, å gjøre stas på sin egen mor, og ikke andres mor. Nei, kan ikke se at jeg har påstått i hovedinnlegget at jeg er moren hans, mulig det er noe du har misforstått der.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Du er jo lei deg for at han feirer morsdag med sin mor. Det er jo helt naturlig. Morsdag er jo for hedre sin egen mor, og du er jo verken moren hans, eller mor til hans barn. Altså, ingenting å være lei seg for. Anonymous poster hash: d682b...a7e Nei, som sagt, jeg innser at det er hormonene som tar overhånd, han har ikke selv barn, men veldig snart har han det.., så da håper jeg at trenden snur.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Hvorfor ble du ikke bare med?!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer.Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Vel, dere har tydeligvis ulikt syn på denne dagen, sett dere ned og snakk om det i kveld.Her ble vi enige første året vårt som foreldre, en liten oppmerksomhet setter vi pris på, men resten av dagen får gå som normalt. Nå er vi foreldre til felles barn da, men jeg holder på det samme om vi går ifra hverandre og finner en ny mann, men da blir det jo fra ungene oppmerksomheten vil komme tenker jeg, siden den nye mannen ikke er far til ungene. Kan hende jeg er rar, men jeg forstår ikke helt dette med at kjæresten som ikke ef bf, skal feire morsdagen på det viset... Men, så ser ikke jeg morsdag/farsdag som fastsatt familiedag heller. Vi er på vei til å bli foreldre til felles barn, så det er vel bare hormonene som spiller meg et lite puss.. Har ikke brydd meg så veldig om denne ordningen, før noen i vennekretsen kommenterte det og synest det virket litt pussig at han skulle feire med sin mor, far, søsken og nevøer, og lar oss sitte igjen alene hele dagen.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Men du er da ikke moren hans? Om man selv ikke har barn, så synes jeg det mest naturlige faktisk er å feire med sin egen mor, å gjøre stas på sin egen mor, og ikke andres mor. Nei, kan ikke se at jeg har påstått i hovedinnlegget at jeg er moren hans, mulig det er noe du har misforstått der.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Du er jo lei deg for at han feirer morsdag med sin mor. Det er jo helt naturlig. Morsdag er jo for hedre sin egen mor, og du er jo verken moren hans, eller mor til hans barn. Altså, ingenting å være lei seg for. Anonymous poster hash: d682b...a7e Nei, som sagt, jeg innser at det er hormonene som tar overhånd, han har ikke selv barn, men veldig snart har han det.., så da håper jeg at trenden snur.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Hvorfor ble du ikke bare med?! Vel, han spurte ikke om jeg ville bli med, og han sa vel at han skulle ut å feire det med sin familie.. For meg var det veldig klar tale.. etter det jeg forstår på svarene her, så er jo ikke vi familien hans enda siden barnet ikke er poppet ut.. Nå blir det no uansett sånn at jeg feirer dagen med mine barn i dag, så får han feire med storfamilien sin inntil videre.. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec
*Miss Marple* Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke være med og feire? Ser ikke helt den store greia jeg.. Jeg fikk penger av samboeren i går til å kjøpe meg noe selv, og fikk en eske sjokolade hjerter i dag tidlig.. Dagen min går bort i husarbeid, baking og matlaging, mens han og ungene har reist opp til hans familie for noen timer. Jeg ble ikke innvitert med..derfor. Hadde han innvitert meg, hadde jeg selvfølgelig tatt barna med og feiret med han og moren. Anonymous poster hash: 09bf3...6ec Men trenger du invitasjon for å bli med til svigerforeldrene dine? Kunne du ikke bare sagt at da blir du og barna med? Jeg syns jo det er litt rart at han ikke vil feire sammen med hele familie sin, dvs både foreldre, søsken, samboer og bonusbarn. Klart at dere er familie fordi om dere ikke har barn sammen enda - dere har tilogmed en på vei! Skjønner godt at du er skuffet, men menn tenker ofte ikke lenger enn nesa rekker og trenger svært klar tale.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes det er litt rart jeg.. Synes i det minste han burde sagt gratulerer med morsdagen og spurt om du ville være med på feiringen. For meg er det vanlig å hedre/gratulere alle mødre i dag, ikke bare min egen. Og han som bor med deg og ser deg som mor hver dag burde vel annerkjenne at du er mor selvom det ikke er til hans barn? Og igjen, du er jo faktisk mor til et barn som er hans! Selvom barnet ikke er født enda synes jeg man kan få en liten annerkjennelse for den jobben det er å gå gravid også! Og der sitter du stakkars, gravid, alene med barn og med gips på foten?? Mulig (og tydeligvis) jeg har et helt annet syn på hvordan man skal behandle hverandre i et forhold i forhold til de over, men dette var spesielt for min del.... (Kan nevnes at jeg også er gravid med nr to, så kanskje det er hormonene her også ) Anonymous poster hash: 54bf6...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå