Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Ha fått knetights og t skjorte i morsdagsgave, men er det ment som superundertøy eller skal man trene i kun det ? Det er jo ganske tynt og i en lys ferskenfarge.... Anonymous poster hash: 3e152...fea
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Eg brukar buksa under vindbukse på halvkalde dagar. Skjorta tenker eg er grei til trening, men på overkroppen vil eg ha ull når eg er ute (svettar enormt etter fødsel).
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Vet ikke... Men det var sikkert ment godt... Men vil du ikke bruke det så prøv å fisk etter om det kan byttes? Anonymous poster hash: 25ab9...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Det var vel det de kjørte på kampanje på obs! forrige uke, medlemstilbud..... Jeg tenker det er til å ha under som undertøy ja. Anonymous poster hash: 6dd51...d74
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg bruker det under tighst når jeg er ute å løper som superundetøy, de dagene det er litt kaldt, men for varmt til ull.. Anonymous poster hash: 40348...8ed
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Ok, takk for svar. Jeg må uansett bytte pga feil str. Bare lurte på om jeg skulle bytte til noe jeg garantert bruker, eller om dette var ok. HI Anonymous poster hash: 3e152...fea
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Ok, takk for svar. Jeg må uansett bytte pga feil str. Bare lurte på om jeg skulle bytte til noe jeg garantert bruker, eller om dette var ok. HI Anonymous poster hash: 3e152...fea Det er eit godt sett, så om du likar deg ute synes eg du har fått ei god gåve.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Ok flott. Ja jeg er mye ute, og trener masse. Da får jeg bytte str bare da. Anonymous poster hash: 3e152...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå