Gå til innhold

tror jeg har skikkelig tabbet meg ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halvt år siden jeg ble singel. Har flere barn med min ex. Hadde en ons med en gift mann. Siden jeg ikke bruker p piller skulle han hoppe av i svingen. Men nå er mensen 2 uker forsinket og jeg har ømme bryster. Bør vel bestille en legitime for abort i morgen. Dumme meg.

Anonymous poster hash: c942b...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hoppe av i svingen, og forvente at man ikke blir gravid er selve definisjonen på idioti.

At du i tillegg har ond med en mann du vet er gift er jo kronen på verket, selv om det er han som er den største dusten når det gjelder akkurat det.

Skrevet

Gjorde det mange ganger med min ex uten å bli gravid

Skrevet

Gjorde det mange ganger med min ex uten å bli gravid

Russisk rulett går stort sett bra det også, 5 av 6 gongar faktisk. Ikkje dermed sagt det ikkje er idiotisk å gjere det..
Skrevet

Min sønn står her pga hoppet av i svingen

Anonymous poster hash: 03fc6...f5a

Skrevet

Er du 16 år eller? Alle vet at det å hoppe av er som russisk rullet. Veldig mange ganger går det bra, men plutselig gjør det ikke det.

Mannen har null kontroll på om det kommer noen sædceller sammen med "smøringen" fra penis nå de er opphisset, noen ganger kommer det ingen, noen ganger kommer det mange, noen ganger treffer de ikke din eggløsning, andre ganger gjør de det ikke. Absolutt ikke prevensjon å stole på altså...

10 av 100 kvinner blir gravide hvert år med denne metoden, for det er ikke bare den væsken som kommer ved utløsning som inneholder sædceller.

Leit at du måtte lære dette på den harde måten da, unner ingen å måtte gå gjennom en abort, har faktisk medfølelse med deg der, selv om du bare kan skylde deg selv (og den idiotiske utro mannen).

Anonymous poster hash: 53bdf...e35
Skrevet

Haha nå kom mensen!

Skrevet

Haha nå kom mensen!

Godt du slapp med skrekken, eit godt høve til å ta lærdom for framtida :)
Skrevet

Man bestiller vel ikke time til abort før man har testet positivt, uansett.

Anonymous poster hash: 0c8c7...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...