Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Og nå også.. men jeg håper alle de som ønsker lisensen bort ergrer på seg magesår.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Og en gang til? Det er jo 8 min siden forrige startet.. og hva gjør Petter 40 bak?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg overraskes stadig over sponsorenes dårlige dømmekraft. Skjønner de ikke at produktene nå assosieres med negative følelser?
sug lut Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2014 (endret) OG IGJEN. OG JEG SKAL BARE OPPLYSE TV2'S ANNONSØRER OM AT JEG PRINSIPIELT KLIKKER OVER PÅ EN ANNEN KANAL HVER GANG. Samt at jeg boikotter annonsører som har kjøpt plass midt i OL-sendinga og oppfordrer andre til å gjøre det samme, ergo skal nå se neste avbrudd for å komponere hat-lista. Aldri mer sport på tv2. Jeg vil da faan ikke se sport "direkte" i opptak om noe skulle skje. Endret 9. februar 2014 av sug lut
Ziva Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Og jeg som irriterte meg over at Nrk sinesportssendinger er sponset av xxxx. Jeg mente at det fikk være nok med at de fikk lisenspenger og ikke reklamerte for gjensidige og andre sponsorer. Men TV2 tar faan meg kaka med alle reklameavbruddene. Og jeg skal ikke legge igjen ei krone på Coop og G-sport. Vi har 60 kanaler og ikke en annen jævla kanal uten reklame som sender OL. Noen som vet om SVT2 sender OL?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Og mens vi er inne på teamet OL - her en bra avsporing fra Newcasle http://www.theguardian.com/world/video/2014/feb/07/sochi-winter-olympics-street-art-protest-russia-anti-gay-laws-video
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Jeg bare sier det; NRKs radiosendinger fra OL. Takk Gud for dem.
Light of my life Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Heldigvis er jeg overhode ikke interessert i OL, hverken med eller uten reklame.
Himmel og hav Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Jeg betaler heller en tusenlapp i ekstra lisens før neste OL, slik at NRK kan sikre seg rettighetene. Jeg VIL IKKE ha reklame midt i et løp! Visstnok skal DR1 sende reklamefritt, men den har jeg ikke, tro jeg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Jeg bare sier det; NRKs radiosendinger fra OL. Takk Gud for dem. Men de sendte gudstjeneste under 3mila?
ms.Pond Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Er det sant? Hvor lavmålsklasse går det an å bli? Regner med det blir seerstorm mot dette i løpet av dette - og før neste - OL. Vi har bestilt tv2 på nett for OL (det var gratis), og har ikke fått noen reklamepauser midt i løpene.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Og jeg som irriterte meg over at Nrk sinesportssendinger er sponset av xxxx. Jeg mente at det fikk være nok med at de fikk lisenspenger og ikke reklamerte for gjensidige og andre sponsorer. Men TV2 tar faan meg kaka med alle reklameavbruddene. Og jeg skal ikke legge igjen ei krone på Coop og G-sport. Vi har 60 kanaler og ikke en annen jævla kanal uten reklame som sender OL. Noen som vet om SVT2 sender OL? Jeg måtte sjekke det der (ikke nå, men en annen gang før) og grunnen til at NRK har sponset av på diverse sendinger er for å dekke sendekostnadene. Altså hvis de må ta hele produksjonen selv, så har de lov med slike plakater, men det er svært strengt regulert. Litt synd at det ikke kommer frem fordi produksjonskostnadene er sykt høye som regel.
frk Nilsen Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 ..... Hilsen Davy 12 år og furt https://twitter.com/tv2davy/status/432490160026951681
sug lut Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 9. februar 2014 Jeg registrerer at kommunikasjonsfolk i tv2 mener lett ovenfra at det vil roe seg, vi er bare ikke vant til det ennå. Ergo, i stedet for å resignere, RAS, HYL OG KLAG hver jævla sending, vær sosiale-medier-verbal og vis hvor uakseptabelt dette er. Hver dag.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Jeg registrerer at kommunikasjonsfolk i tv2 mener lett ovenfra at det vil roe seg, vi er bare ikke vant til det ennå. Ergo, i stedet for å resignere, RAS, HYL OG KLAG hver jævla sending, vær sosiale-medier-verbal og vis hvor uakseptabelt dette er. Hver dag. Er det rett før du logger på Facebook nå, Lutis?
sug lut Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 9. februar 2014 Jeg registrerer at kommunikasjonsfolk i tv2 mener lett ovenfra at det vil roe seg, vi er bare ikke vant til det ennå. Ergo, i stedet for å resignere, RAS, HYL OG KLAG hver jævla sending, vær sosiale-medier-verbal og vis hvor uakseptabelt dette er. Hver dag. Er det rett før du logger på Facebook nå, Lutis? Sånt har man venner til
Gjest Fru Banderas Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Jeg lurer på om det faktisk finnes mennesker som påvirkes i positiv forstand av reklamen de ser ti sekunder før Svindal renner inn over målstreken. Om de faktisk bytter hjernestasjon fra intense nerver til "Heisann, fire kilo appelsiner er billig på Coop! Dit må jeg dra!"- på et nanosekund?
amandine Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 Å herre fred den Davy-linken var plagsom. Jeg får sure oppstøt av sånn schnørrhovenhet! OUÆÆÆÆÆH!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 10. februar 2014 #21 Skrevet 10. februar 2014 Jeg lurer på om det faktisk finnes mennesker som påvirkes i positiv forstand av reklamen de ser ti sekunder før Svindal renner inn over målstreken. Om de faktisk bytter hjernestasjon fra intense nerver til "Heisann, fire kilo appelsiner er billig på Coop! Dit må jeg dra!"- på et nanosekund? Nå gjelder ikke dette OL akkurat, men jeg ble en gang så påvirket ja.. Jeg hadde hyperemesis under svangerskapet med størsten - spiste fint lite og hvertfall ikke sjokolade. Sånn omtrent 5 min etter at jeg var ferdig med å føde, så ble jeg jo akutt sulten.. Og ute på eftan som oldemor sier, så kom det reklame for stratos kosepose på hospitalets tv. Ta ungen, jeg må ha sjokkis og så løp jeg (i den forstand man kan løpe etter å ha fødet i 30 timer..) ned i kiosken for JEG MÅ HA KOSEPOSE NÅ ELLERS DØØØØØØØØØØR JEG! De hadde ikke kosepose, men de hadde stratos plate. Ble innkjøpt, men innen jeg kom tilbake til en forfjamset far så ville jeg ikke ha.. Så joda det går an å bli så reklamepåvirket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå