MammantilNurket Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Du klikket deg kanskje inn på denne tråden med håp om å lese noe romantisk med høy glamour- og bobblissfaktor?? Ikke denne gangen .... Jeg er nok en anelse skuffet over min første morsdag. Har nemlig ligget med hodet i toalettet og SPYDD SOM EN GRIS siden i går morges. Er såååå latterlig dårlig Trodde ikkeat det var mulig. Gi meg et keisersnitt til any time, bare la meg slippe omgangsyke!!! Kjæresten og Nurket har heldigvis dratt i eksil hos min mor. Før de forlot heimen i går fikk jeg et flott lite lager med Coca Cola på glassflaske, gulrotsaft (WTF???ÆSJ!) og Gjendekjeks, da ... så jeg har teknisk sett hatt frokost på sengen: 1/2 kjeks og med sugerør i brusflasken ble det litt festelig. Lurer litt på hvem som forfatter de små visdomsordene inne i korkene: "Gork i parken" .... rett og slett genialt! På det nåværende tidspunkt kjenner jeg at jeg gir blaffen i at jeg ikke har fått kaffe, ferske rundstykker, roser og champagne på sengen. Lykken er faktisk et tomt hus hvor jeg kan lide i ensomhet, kaste opp uten publikum og sove på tvers i sengen. God morsdag!
sug lut Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Haha, du har i alle fall humør og spypauser nok til å underholde oss. God bedring!
☆☆☆ Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Usj! Bra du slepp heiagjeng når du karrar deg til badet i alle fall.. God bedring!
Ileus Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 God bedring, godt du har en mann som viser omsorg
MammantilNurket Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2014 Takk, takk Jeg snakket akkurat med ham på telefon nå. De blir heldigvis værende hos min mor.
Ugl@ ruger... Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Typisk, men husk at det er 364 andre dage i året mann og barn kan vise at de setter pris på deg også!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Jeg ble nesten rørt jeg... å skygge banen sammen med barnet er det beste mannen min kunne gjort for meg om jeg var syk! God bedring! Anonymous poster hash: bbede...826
Mammaaaaaa Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Hihihi! Ikke at det er morsomt at du har omgangssyken, men du skriver så bra! God bedring!!! Håper faenskapet er over til i morgen!
MammantilNurket Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2014 Jeg ble nesten rørt jeg... å skygge banen sammen med barnet er det beste mannen min kunne gjort for meg om jeg var syk! God bedring! Anonymous poster hash: bbede...826 Jeg har nå kreket meg i dusjen og tatt på ren pysj. Nyter stillheten og er utrolig takknemlig.
Fomle84 Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Føler med deg! Her lå både jeg og mannen og spydde på fredag. Fikk heldigvis barnevakt til ungene. Men eldste hadde også fått det på natta. Mannen var fin i går, men hos meg sitter det igjen enda. Usj. Masse god bedring Nyt stillheten
MammantilNurket Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2014 Fikk akkurat melding fra Kjæresten om at det står prosecco i kjøleskapet nede (skulle fått den til frokost på sengen i dag) og at det ligger presanger på arbeidsrommet hans. Prosecco er utelukket i skrivende stund (!) og jeg orker ikke å gå ned på arbeidsrommet hans, men stas at han har ordnet
*Miss Marple* Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Når man er mamma er den største gaven å få lov å være syk helt i fred! Snille kjæresten som skjønner det God bedring og god første morsdag - du kommer ihvertfall til å huske den for alltid.
MammantilNurket Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2014 O lykke ... tror jeg er over det verste nå, men helt alvorlig ... hvem skriver de små tekstene i korkene på colaflasken? Er det noen som har det som jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå