Gå til innhold

Syns du denne jakken er fin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fin

Anonymous poster hash: 02a55...3c8

Skrevet

Jeg likte den ikke.... 

Anonymous poster hash: 4a9ae...cf7
Skrevet

Må innrømme at det første jeg tenkte var "russerhore", men egentlig var den jo litt fin.

Anonymous poster hash: 0cf7e...7da

Skrevet

Den var helt grei. Hadde nok tenkt mer på om den var varm til den prisen :P

Skrevet

Jeg hadde gått for samme modell i sort da..

Anonymous poster hash: 02a55...3c8

Skrevet

Fin nok, men ikke til den prisen. Lite poeng å betale 5 000 penger for noe som ser ut til å være verdt en liten tusenlapp.

Anonymous poster hash: f9f84...f43

Skrevet

Litt for glorete. Så mye lignende da jeg var i Riga.

Anonymous poster hash: d7c94...8d7

Skrevet

Helt ok, men IKKE til den prisen.

Skrevet

Ikke til den prisen, og synes den var litt fjortis :P Hadde vært finere uten rutemønsteret!

Anonymous poster hash: 6d5c8...d7e
Skrevet

Grei nok den, men veldig lite for pengene er jeg redd! Den så tynn ut, men kan jo være varm for alt jeg vet. Ville heller ikke hatt den i beige. Syns beige er en vanskelig farge. Men det er jo smak og behag, og kommer vel an på hva man har ellers i garderoben. Skulle jeg hatt den, ville jeg hatt den i svart. Litt mindre glorete og litt mindre "horete" (jf. det som ble sagt over). 

Skrevet

Jeg likte den ikke. Den er vel bare ikke min type.

Anonymous poster hash: c31f0...f23
Skrevet

Ikkje min stil, men fin for dei som kler slikt.

Skrevet

Fin jakke, men penest i sort.

MEN hadde aldri i verden betalt så mye for en sånn jakke.

Skrevet

Jakke med ekte pels...nei takk!

Anonymous poster hash: 13cef...424
Skrevet

Herregud mange med dårlig smak her skjønner eg 😛. Den jakken var dritkul! Eg vil ha! 😉

Anonymous poster hash: bda7b...fea

Skrevet

Syntes alle jakker med ekte pels er stygt som fy.. 
Også forstår jeg ikke at man gidder å bruke 2000 kr ekstra KUN pga pelskanten.. Hadde det vært jakke med fuskepels, ville den vært betydelig billigere..

Skal man gjøre et kupp når man skal kjøpe vinterjakke, er det greit å gå for fuskepels, for da vet du at prisen ligger i kvaliteten, ikke i en pyntekant.

Skrevet

Nå høres jeg sikkert stygg ut, men til tross for at den er dyr så ser den billig ut. Skjønner ikke hvordan man kan bruke så mye penger på noe som ser så trashy ut.   Beklager, men det er min mening. Jeg syns rett og slett at jakken ble too much. Liker det mer enkelt selv.

Anonymous poster hash: 31e00...aa8
Skrevet

Herregud mange med dårlig smak her skjønner eg . Den jakken var dritkul! Eg vil ha!

Anonymous poster hash: bda7b...fea

Tror ikke de som får best-kledd priser kler seg i den stilen dessverre. Dessuten er smaken forskjellig, så da man like gjerne si at din smak er dårlig...  and so it goes ;)

Anonymous poster hash: 31e00...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...